پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دختران شطرنج ایران در رقابت‌های جوانان این رشته که به صورت آنلاین برگزار شد نتوانستند عنوان چشمگیری را کسب کنند.

گرگان ایرنا فک خزری نابالغی که در تور ماهی‌گیران غیرمجاز گلستانی گرفتار شده بود با کمک گروه امداد و نجات مرکز تحقیقات و بازتوانی سگهای آبی هلند در ایران نجات یافت و امروز چهارشنبه بعد از 24 ساعت تیمار و نمونه‌برداری در پهنه آبی دریای خزر رها شد.

پکن - ایرنا - استاد تاریخ دانشگاه تربیت مدرس "خه نان" چین گفت: ملت ایران علیرغم فشارها و تحریم های طولانی مدت آمریکا، با الهام از اندیشه های امام خمینی (ره) به دستاوردهای درخشانی دست یافته است.

خرم‌آباد - ایرنا - مانور ساعت صفر روز چهارشنبه با هدف سنجش میزان آمادگی دستگاه‌های امدادی شهرستان الیگودرز برگزار شد.

کرمان - ایرنا - فرماندار شهرستان بم از کشف یک محموله سنگین مواد مخدر از نوع شیشه به میزان 307کیلو و 200 گرم به ارزش تقریبی 6 میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.

اهواز - ایرنا - مسوول اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایذه از وقوع آتش سوزی در یک منزل مسکونی در این شهر خبر داد و گفت: این آتش‌سوزی با تلاش ماموران آتش نشانی مهار شد.

تهران - ایرنا - جو بایدن تنها رقیبت دونالد ترامپ در انتخابات 2020 آمریکا که اخیرا نیز از نوع برخورد دولت او با معترضان به قتل جورج فلوید شهروند سیاهپوست به دست پلیس به شدت انتقاد کرده است، اعلام کرد که ممکن است هفته آینده در مراسم تشییع و خاکسپاری فلوید شرکت کند.

لندن - ایرنا - ده‌ها هزار انگلیسی معترض به قتل «جورج فلوید» سیاهپوستی که به دست پلیس خشن آمریکا به قتل رسید، امروز (چهارشنبه) در مرکز لندن دست به تظاهرات زدند.

اهواز - ایرنا - رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی 12 واحدی در منطقه زیتون کارمندی گفت: آتش نشانان همزمان با مهار آتش، 30 نفر از ساکنان این مجتمع را نجات دادند.

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی دلفان گفت: ماموران انتظامی، سارق حرفه‌ای کابل و تجهیزات مخابراتی در این شهرستان را شناسایی و دستگیر کردند.

کرمان - ایرنا - رییس هیات فوتبال استان کرمان گفت: زادگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به یاد این شهید والامقام، به‌عنوان میزبان دیدار سوم لیگ برتر فوتسال کشور تعیین شد.

کرمان - ایرنا - تاریخ و نحوه برگزاری امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 در نشستی با حضور معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، مدیران آموزشی و معاونان آموزشی و پژوهشی دانشکده‌ها، شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید باهنر کرمان تعیین شد.

کرمانشاه - ایرنا - شهردار کرمانشاه باتاکید بر برخورد قاطع با ساخت و ساز غیرمجاز در شهر کرمانشاه گفت: اجراییات در عملیات تخریب در شهرک «فدک» بی‌تدبیری کرد.

مادرید - ایرنا - با تمهیدات به عمل آمده از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا و با هماهنگی شرکت هواپیمایی ایران ایر، سومین گروه از ایرانیان مقیم اسپانیا که درخواست بازگشت به کشور را داشتند، شب گذشته (سه شنبه شب) با پرواز فوق العاده ایران ایر به میهن اسلامی بازگشتند.

بندرعباس - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی رودان گفت: این شهرستان با 9 هزار و 318 هکتار سطح زیرکشت، 40 درصد از لیموترش کشور را تامین می کند.

خرم‌آباد - ایرنا - مدیر اداره پست دلفان گفت: راه‌اندازی حداقل 15 دفتر خدمات ارتباط روستایی در این شهرستان ضروری است که در صورت تحقق این مهم تمام روستاها زیر پوشش قرار می‌گیرند.