پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - جمعی از مسوولان آزادشهر با هدف رفع محرومیت و حل مشکلات مردم امروز چهارشنبه در چهار روستای کاشیدار، وامنان، نراب و سیب چال این شهرستان حاضر شدند و علاوه بر گفت‌وگوی چهره به چهره با مردم، برای حل دغدغه‌های آنان برنامه‌ریزی کردند.

اهواز - ایرنا - نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون با اشاره به سفر امروز جمعی از نمایندگان مجلس از دیگر استان‌ها برای بررسی مشکلات خوزستان گفت: از ظرفیت مجلس یازدهم برای پیگیری مشکلات استان خوزستان و شهرستان اهواز استفاده خواهیم کرد.

تهران - ایرنا - سازمان جهانی بهداشت یک هفته پس از متوقف کردن استفاده آزمایشی از داروی ضدمالاریا برای بیماران مبتلا به کرونا، اعلام کرد که آزمایش بالینی این دارو را از سر می‌گیرد.

تهران - ایرنا - رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به مشکلات تخصیص ارز دارو و تجهیزات پزشکی طی دو ماه گذشته، اعلام کرد که تاخیر در تخصیص ارز مورد نیاز حوزه دارو تا پایان خرداد ماه جبران می‌شود.

تهران - ایرنا - رییس جمهوری آمریکا تهدید کرد در صورتی که مقام‌های نیویورک موفق به سرکوب اعتراضات در این شهر نشوند، شخصا اقدام می‌کند.

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی روز چهارشنبه با سفر به قاینات از چند روستا، طرح زیر بنایی، مراکز خدماتی و موسسه‌های خیریه این شهرستان بازدید کرد.

تهران - ایرنا - دولت ونزوئلا توافقی را با مجمع ملی این کشور که در کنترل مخالفان است، برای همکاری با نمایندگی سازمان جهانی بهداشت برای مقابله با همه‌گیری کرونا امضا کرد.

بغداد - ایرنا - وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا درباره دستاوردهای سفر امروز (چهارشنبه) به بغداد گفت که قرارداد 2 ساله صادرات برق به عراق میان دو کشور به امضا رسید.

قزوین - ایرنا - سی و یکمین سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی روز چهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد امام خمینی (ره) شهر قزوین برگزار شد.

تهران - ایرنا - رییس کمیته تدوین و مقررات فدراسیون فوتبال گفت: در نامه‌ای که فیفا ارسال کرده مطلقا به تعلیق اشاره نشده است و این در گمانه زنی و شیطنت رسانه‌ها است و خطری فدراسیون فوتبال را تهدید نمی کند.

گرگان - ایرنا - مدیرکل هواشناسی گلستان از رکوردشکنی دمای هوای این استان امروز چهارشنبه نسبت به دوره بلند مدت آماری خبر داد و گفت: امروز 6 ایستگاه هواشناسی استان دمای 45 درجه سانتیگراد و بالاتر را تجربه کردند.

تبریز - ایرنا - مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه گفت: امام راحل (ره) به نقش و اراده مردم در برپایی یک حکومت مبتنی بر جمهوری اسلامی، اعتقادی راسخ داشت و تمام تلاشش را برای ایجاد همدلی و همزبانی میان دولت و مردم، تمرکز زدایی دولتی و برپایی مردم سالاری دینی بکار بست و همواره به طبقات محروم جامعه توجهی ویژه داشت.

خرم‌آباد - ایرنا - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: تخریب دیوار پلیس آگاهی لرستان با هماهنگی ناجا و اقدامات برنامه ریزی شده صورت گرفت.

تبریز - ایرنا - سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر تبریز از کشف پیکر جوان غرق شده در سد الخلج بخش تیکمه داش بستان آباد توسط تیم غواصی این سازمان خبر داد.

تهران - ایرنا - محمود واعظی، رئیس کمیسیون همکاری‌های اقتصادی مشترک ایران و ترکیه با اشاره به اعلام خبر بازگشایی مرزهای بازرگان و هابور از سوی وزیر تجارت ترکیه، از افزایش مناسبات و مبادلات تجاری دو طرف خبر داد و گفت: علاوه بر تداوم تبادلات کالا از مسیر ریلی، ترددهای جاده‌ای نیز سهم قابل توجهی در افزایش تبادلات تجاری دو کشور دارد.

اهواز - ایرنا - پزشک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: رعایت کردن همه پروتکل‌های بهداشتی به هیچ وجه امکان پذیر نیست و اگر باشگاهی ادعا کند که این کار را انجام داده دروغ گفته است.