یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - عملیات اجرایی احداث نخستین مجتمع بوم‌گردی و اقامتی بین‌راهی تکاب در زمینی به مساحت 6هزار متر مربع و با 60 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان محلی آغاز شد.

مهاباد - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: فرآیند سرشماری مشترکان مصرف‌کننده نفت سفید در هشت شهر جنوب آذربایجان‌غربی به منظور صدور کالابرگ الکترونیکی آغاز شده و تا آخر تیرماه سال جاری به پایان خواهد رسید.

اهواز - ایرنا - رییس هیات بوکس خوزستان گفت: مجوزی برای فعالیت بانوان در رشته بوکس صادر نشده است بدین ترتیب بانوان حق فعالیت در این رشته را ندارند.

قم - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری قم گفت: از آغاز امسال تاکنون 10 حادثه حریق و آتش سوزی در این استان رخ داده و 212 هکتار از عرصه های جنگلی و مرتعی این استان در آتش سوخته است.

تهران - ایرنا - رییس جمهوری آمریکا با حمایت از خشونت گارد ملی این کشور علیه معترضان به قتل جوان سیاهپوست، اعتراض‌کنندگان را آشوب‌طلبان افراطی خواند.

دزفول - ایرنا - کاروان سلامت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) روز یکشنبه وارد دزفول شد و نمونه‌گیری از افراد مشکوک به ویروس کرونا و توزیع 15 هزار بسته بهداشتی را در این شهرستان آغاز کرد.

قم - ایرنا - مدیر حوزه های علمیه کشور، افزایش استقبال جوانان برای شرکت در آزمون پذیرشی حوزه‌های علمیه را مشهود و مناسب دانست و گفت: کیفی‌گزینی، استعدادسنجی و شناسایی داوطلبان دارای انگیزه‌های قوی، توانا و علاقه‌مند از سیاست‌های کلان پذیرش در حوزه‌های علمیه بوده است.

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه گفت: با همت خیرین مدرسه‌ساز از نیمه دوم سال 96 تاکنون 900 کلاس درس با 122 میلیارد تومان اعتبار در قالب 233 پروژه به منظور توسعه فضاهای آموزشی در استان احداث شده است.

رشت - ایرنا - جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از بازگشایی و آغاز به کار طرح های سالم سازی دریا در سه استان شمالی گیلان، مازندران و گلستان از امروز خبر داد.

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان‌غربی گفت: شرایط امروز کشور از جمله در زمینه بیکاری به ویژه در بین قشر تحصیل کرده می‌طلبد تا نیرو و توان جهادی برای توسعه فرهنگ کار و تعاون به‌کارگیری شود.

اهواز - ایرنا - مسوول مرکز فوریت‌های پزشکی ایذه گفت: یک دستگاه موتورسیکلت سه‌چرخ روز یکشنبه در دهستان هلایجان واژگون که در اثر آن 9 نفر مصدوم شدند.

اهواز - ایرنا - آتش سوزی پارک حجاب اهواز در روز یکشنبه توسط ماموران آتش نشانی مهار شد؛ این حادثه در ساعت 14:37 دقیقه به سامانه آتش نشانی اعلام شد و 23 نفر از ماموران این سازمان در ساعت 14:41 دقیقه با هفت خودرو وارد عمل شده و نسبت به مهار آتش درختان و کانکس‌های پارک اقدام کردند. به گفته رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز این آتش سوزی که سومین حادثه از روز گذشته تا کنون...

بجنورد - ایرنا - مدیر فرودگاه بجنورد گفت: 537 مسافر فروردین و اردیبهشت ماه امسال و در شرایط کرونا با پروازهای این فرودگاه جابه جا شدند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 97 درصد کاهش دارد.

مسکو - ایرنا - رئیس مرکز علمی پژوهشی «وکتور» روسیه از آزمایش موفق واکسن کرونا بر روی میمون ها خبر داد.

بجنورد - ایرنا - کارشناس مسوول بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: بیش از 12 هزار و 600 تن کالا به ارزش حدود سه میلیون دلار در فروردین ماه امسال و در شرایط کرونا از استان صادر شد که از لحاظ وزنی حدود 12.5 درصد افزایش دارد.

مسکو - ایرنا - وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه‌ای برخورد خشونت‌آمیز ماموران پلیس آمریکا علیه خبرنگاران که اعتراض‌ها در این کشور به نژاد پرستی ونبود عدالت و صلح را پوشش می‌دهند، نگران کننده خواند.