یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: کرونا هنوز در استان مانند دیگر نقاط کشور و جهان وجود دارد و همه باید آنرا جدی گرفته و نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام داشته و مصوبات ستاد مقابله با کرونا را اجرا کنند.

تهران - ایرنا - مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو از پیش فروش 45 هزار دستگاه از محصولات این خودروساز از هفته آینده خبر داد.

تهران - ایرنا - معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: گردشگری می‌تواند محوریت بازگشت و رونق مجدد اقتصاد بهم‌ریخته ناشی از بحران کرونا را در مرحله بازیابی و پساکرونا به دوش بکشد.

خرم‌آباد - ایرنا - شهردار الیگودرز گفت: به منظور قدردانی از خدمات نیروهای بهداشتی و درمانی در مقابله با بیماری کووید 19 میدانی در این شهرستان به نام "مدافعان سلامت" نام‌گذاری شد.

سنندج - ایرنا - رییس اداره منابع طبیعی مریوان از قلع و قمع نهال های غرص شده غیرقانونی در اراضی ملی این شهرستان خبر داد.

تبریز - ایرنا - مدیر فرهنگی منطقه آزاد ارس گفت: ترویج کتابخوانی یکی از محورهای مهم فعالیت این منطقه است و بر این اساس 11هزار جلد کتاب در کتابخانه های عمومی و مدارس منطقه توزیع شده است.

یزد - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد با بیان اینکه وقف صدقه جاریه در جامعه است، از خیران و افراد ثروتمند خواست، نیازهای روز جامعه را بسنجند و اموال خود را در این مورد وقف کنند.

تهران - ایرنا - مرحوم حاج اصغر خداجو پدر شهیدان «حسین و مهدی خداجو» از استان قم آسمانی شد.

شیراز - ایرنا - آتش‌سوزی در پوشش گیاهی ارتفاعات کوه پهن واقع در حد فاصل شهرستان‌های کازرون و فراشبند که مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس از آن به عنوان بزرگترین حریق در منابع طبیعی این استان در سال 99 یاد کرده، پس از 72 ساعت (سه روز) به طور کامل مهار شد.

تبریز - ایرنا - معاون وزیر، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور با بیان اینکه باید یک فصل آموزشی مهارتی تدوین شود و جزو دروس حوزه علمیه قرار گیرد، گفت: همان طور که هیچ معلمی نباید بدون مهارت فارغ التحصیل شود، هیچ طلابی نیز نباید بدون مهارت وارد جامعه شود.

بجنورد - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت از منابع طبیعی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی با بیان اینکه تجهیزات یگان بویژه در زمینه اطفای حریق در این استان 28 هزار کیلومتر مربعی کافی نیست، گفت: دیگر دستگاه‌ها هم به هنگام حریق یاریگر ما نیستند.

بیرجند - ایرنا - معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از تشدید نظارت بر شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای با همراهی پلیس آگاهی و سایر دستگاه‌های مرتبط در استان خبر داد.

تهران - ایرنا - آیین امضای تفاهم‌نامه مشارکت ساخت مسکن برای افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان بهزیستی کشور و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) امضا شد.

اردبیل - ایرنا - شاهرود مرکز بخش خوروش رستم خلخال به داشتن طبیعت زیبا و آب و آبشار معروف است.

تهران - ایرنا - دانشجویان و هموطنان ایرانی مقیم بلاروس پس از یک ماه رایزنی‌ها و پیگیری‌های مستمر و فشرده سفارت جمهوری ایران در این کشور با پرواز اختصاصی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به کشور بازگشتند.

تهران - ایرنا - فرهنگسرای امام (ره) مجموعه برنامه‌های «نیمه خرداد» را ویژه بزرگداشت سی و یکمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی برگزار می‌کند.