شنبه 14 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با تاکید بر مدیریت صحیح و نظارت دقیق بر شبکه توزیع آرد استان گفت: بخشی از سهمیه آرد نانوایی‌های همدان توسط دلالان و واسطه‌ها به صورت آزاد خرید و فروش می‌شود که عزم ما برای حذف این متخلفان جدی و سهمیه نانوایان در حال بازنگری است.

کرج - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان موفق به شناسایی و دستگیری شکارچی غیرمجاز کبک در ارتفاعات شهرستان اشتهارد شدند.

کرج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش البرزگفت: امام خمینی (ره) با وجود ضدیت شدید قدرت های بزرگ علیه کشورهای عربی وفارسی زبان توانست، اسلام و عدالت را به جهانیان معرفی کند.

کرج - ایرنا - مدیرکل امورتربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش گفت: حدود یک میلیون و 100 هزاردانش‌آموز پایه نهم داریم که پیش‌بینی می شود برای حدود 970 هزار تا یک میلیون نفر از این تعداد فرآیند انتخاب رشته انجام شود.

تهران - ایرنا - تمرین 90 دقیقه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس در حالی پیگیری شد که یک بازرس بهداشتی برای بررسی و نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محل تمرین سرخپوشان حاضر شد.

تهران_ ایرنا_ شهردار تهران به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران پیشنهاد داد بخشی از قدیمی ترین ساختمان این مرکز به موزه تبدیل شود.

تهران - ایرنا - شرکت «هواپیمایی امارات» تصمیم دارد شماری از کارکنان خود را به دلیل مشکلات ناشی از بحران کرونا برکنار کند.

تهران_ ایرنا_ حادثه آتش سوزی بوستان ولایت در جنوب پایتخت بدون مصدومیت مهار شد.

ایرنا - تبریز - علی اوسط هاشمی، معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی شرکت و هفت نیروگاه خورشیدی را افتتاح و در جلسه شورای مهارت آذربایجان شرقی شرکت و از مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای، بازدید کرد.

تهران - ایرنا - سناتور دموکرات و نامزد پیشین ریاست جمهوری ایالات متحده در انتقاد از قتل جوان سیاهپوست به دست پلیس این کشور، گفت که خیابان‌های آمریکا به خون سیاهان آغشته است.

کرمان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: افراد سیگاری بیشتر در معرض ابتلا به بیماری کرونا هستند و این تصور که مصرف دخانیات افراد را از مبتلا شدن به ویروس کرونا مصون می سازد اشتباه است.

کرمانشاه - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: برگزاری هرگونه مراسم در مساجد استان به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تا اطلاع بعدی ممنوع است.

شیراز - ایرنا - استاندار فارس با اشاره به اینکه وضعیت این استان در زمینه مقابله با بیماری کرونا بهتر از سایر استان‌های کشور است، گفت: افزایش کنترل‌ها در زمینه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد و آنها بر این روند اعمال نظارت داشته باشند.

مهاباد - ایرنا - اعضای شوراها، دهیاران و روستاییان «ایل گورک» بوکان که جزو دورافتاده‌ترین مناطق شهرستان بوکان هستند، به صورت چهره به چهره آموزش‌های لازم را در زمینه نحوه اطفای حریق فراگرفتند. افزایش دمای هوا و آغاز فصل گرما موجب شده تا مسوولان برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در مزارع و عرصه‌های طبیعی به امر آموزش روستاییان متوسل شوند. عکس از: محمد ادیب

تهران - ایرنا - بخشدار مرکزی شهرستان پاکدشت گفت: انشعابات غیر مجاز باغ‌ویلاها، سهم آب روستائیان پاکدشتی را بلعیده و باعث افت فشار و قطع آب در مناطق روستایی می‌شود.

ساوه - ایرنا - رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساوه از گشایش راه موقت روستاهای مرق، مرقکان و سیاله که به دلیل رانش زمین حدود 10 روز مسدود بود، خبر داد.