یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل از تخصیص و دریافت 140 میلیارد ریال از تسهیلات اخذ شده در پنج ماه اخیر، برای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه تصفیه‌خانه آب شرب شهر خلخال خبر داد.

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: به طور متوسط سالانه 80 هزار نفر به جمعیت البرز اضافه می شودکه بر این اساس قواره های شهرها عوض شده که باید به جد در زمینه جلوگیری از ساخت و سازها غیرمجاز اقدام کرد.

بجنورد - ایرنا - مدیر امور منابع آب شیروان گفت: تصرف و تملک غیرقانونی زمین‌های مخزن سد بارزوی این شهرستان و ایجاد باغ در آن، از مهم‌ترین مشکلات آن است که باید چاره‌جویی شود.

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس کرمانشاه با اشاره به راه‌اندازی پویشی تحت عنوان «آجر به آجر» از ابتدای خرداد امسال گفت: پیش بینی ما دریافت کمکی به میزان 750 میلیارد ریال تا ابتدای مهر سال 1400 از سوی عموم مردم و خیران مدرسه‌ساز است.

تهران - ایرنا - نخست‌وزیر اسپانیا گفت که به رغم کاهش چشمگیر مرگ‌ومیر ناشی از کرونا، قرنطینه سراسری در این کشور برای آخرین بار تا سه هفته دیگر تمدید می‌شود.

تهران ایرنا - تمرین امروز (یکشنبه) استقلال در شرایطی برگزار شد که پیش از شروع تمرین تمامی بازیکنان استقلال هنگام ورود به زمین مورد معاینه و تب سنجی قرار گرفتند.

شیراز - ایرنا - مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس گفت: این نهاد با همکاری سازمان‌های دولتی و غیردولتی، کارگروه‌های تخصصی برای کاهش مشکلات در حوزه حقوق کودک تشکیل خواهد داد.

تهران - ایرنا - معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس به دنبال وقت خریدن نبود تا پول شهرخودرو را برای انتقال ییی گل‌محمدی پرداخت کند و این شایعه به دور از واقعیت است.

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 50 درصد از مرگ‌های ناشی از بیماری کرونا را امروز یکشنبه تنها در سه استان کشور داشته ایم و شاهد خیز جدیدی از بیماری در این استانها هستیم.

آبادان - ایرنا - معاون عمرانی فرمانداری ویژه آبادان با تاکید بر ساماندهی دستفروشان بازارهای محلی به عنوان یکی از عوامل فراگیری ویروس کرونا گفت: تعطیلی واحدهای صنفی باعث افزایش دستفروشان و به تبع آن انتشار بیماری کووید -19 در آبادان شده است.

قم - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: 80 درصد مردم قم در مرحله دوم طرح غربالگری بیماری کرونا شرکت کردند.

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی سروآباد از شناسایی و دستگیری 6 نفر از سارقان حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد.

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 39 تن برنج احتکار شده در شهر کرمانشاه به ارزش سه میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

بوشهر - ایرنا - هیات داوران فراخوان نقاشی و دل نوشته کودک و نوجوان «کرونا را شکست می دهیم» با بررسی آثار رسیده به دبیرخانه این فراخوان، برگزیدگان را معرفی کردند.

بجنورد - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل امور عشایر خراسان شمالی گفت: هزار و 712 خانوار عشایری استان، علیرغم داشتن شرایط بیمه اجتماعی، تاکنون نسبت به بیمه خود اقدام نکرده‌اند.

جیرفت - ایرنا - فرماندار جیرفت با بیان اینکه ادارات این شهرستان در راستای جلوگیری از شیوع کرونا با یک‌سوم ظرفیت فعالیت می‌کنند گفت: استاندار کرمان با این موضوع موافقت کرد.