شنبه 14 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جمهوری برزیل به معترضانی پیوست که در مقابل دیوان عالی این کشور در اعتراض به تحقیق این دادگاه درباره اقدامات او تجمع کرده بودند.

تهران - ایرنا - کلانتر یک منطقه در ایالات میشیگان آمریکا به تظاهرکنندگانی پیوست که در اعتراض به قتل یک سیاهپوست توسط پلیس این کشور مقابل ساختمان اداره پلیس جمع شده بودند.

لندن - ایرنا - پلیس لندن روز یکشنبه (11 خرداد) از دستگیری 11 معترض به نژادپرستی در این کشور که برای اعلام همبستگی و حمایت از شهروندان آمریکایی دست به تظاهرات زدند، خبر داد.

تهران - ایرنا - رییس مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد از رویکرد دونالد ترامپ در قبال اعتراضات اخیر در این کشور نسبت به قتل یک سیاهپوست توسط پلیس گفت که رییس جمهوری نباید آتش را شعله‌ورتر کند.

تهران - ایرنا - رییس جمهوری آمریکا از شهرداران و فرمانداران دموکرات این کشور خواست که در مقابل اعتراض‌ها محکم‌تر باشند و از گارد ملی بخواهند که اعتراضات را سرکوب کند.

اهواز - ایرنا - مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان از ایجاد نقص فنی در پرواز شماره 833 اهواز به تهران مربوط به هواپیمایی آسمان در شامگاه یکشنبه خبر داد.

تهران - ایرنا - پلیس آمریکا پس از به خشونت کشیده شدن اعتراض‌های ضدنژادپرستی در این کشور در چند روز گذشته، تاکنون 1670 نفر را دستگیر کرده است.

ایرنا - بهبهان - پس از گذشت چند روز از آغاز حریق درکوه خاییز منطقه تنگ شیخ شهرستان بهبهان کماکان عملیات مهار آتش در این منطقه ادامه دارد. منطقه گردشگری و حفاظتی کوه خاییز بهبهان از روز پنجشنبه هفته گذشته دچار آتش سوزی شد که تاکنون با وجود تلاش های زیادی که انجام گرفت به طور کامل مهار نشده است. منطقه گردشگری خاییز در مرز بهبهان و استان کهگیلویه و بویراحمد است که ارتش از شهرستان مسجدسلیمان...

تهران - ایرنا - مشاور امنیت ملی کاخ سفید مدعی شد که برخی از کشورها از جمله چین و روسیه در فضای اینترنتی برای استفاده از ناآرامی‌های اخیر در آمریکا فعال هستند.

تهران - ایرنا - رسانه ها از ادامه تظاهرات لبنانی ها در اعتراض به اوضاع بد اقتصادی و معیشتی در این کشور خبر دادند.

اهواز - ایرنا - پس از گذشت چند روز از آغاز حریق درکوه خاییز منطقه تنگ شیخ شهرستان بهبهان کماکان عملیات مهار آتش در این منطقه ادامه دارد. منطقه گردشگری و حفاظتی کوه خاییز بهبهان از روز پنجشنبه هفته گذشته دچار آتش سوزی شد که تاکنون با وجود تلاش های زیادی که انجام گرفته به طور کامل مهار نشده است. منطقه گردشگری خاییز در مرز بهبهان و استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد که سه فروند بالگرد...

تبریز - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز هشدار داد: بر اساس اطلاعات به دست آمده از اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات آذربایجان شرقی، روزانه حدود 40 هزار مهمان وارد استان می‌شوند و این نشان می‌دهد که امکان افزایش انتقال ویروس در این خطه در ماه جاری و آتی وجود دارد.

ساری - ایرنا - رییس پلیس اگاهی نیروی انتظامی مازندران از کشف 14 دستگاه خودروی نو احتکاری از سه پارکینگ در استان خبر داد.

ساوه - ایرنا - امام جمعه ساوه گفت: همه دستگاههای شهرستان با همدلی و رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه های ویژه سالروز ارتحال امام خمینی (ره) را برگزار می کنند.

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت مستندسازی زلزله کرمانشاه، اعلام کرد که اکنون در حال تهیه یک فیلم در رابطه با زلزله 21 آبان ماه 96 در استان هستیم.

تهران - ایرنا - شعله‌ورتر شدن اعتراض‌ها و تظاهرات به کشته شدن جوان سیاهپوست در آمریکا سبب اعلام وضعیت اضطراری و منع آمدوشد در برخی شهرها و مرخص کردن کارمندان کاخ سفید به دلیل تجمع معترضان در مقابل آن شده است.