سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - فرمانده انتظامی گلستان گفت: پنج هزار و 415 قلم انواع شیء عتیقه مربوط به دوره‌های عصرآهن و اشکانی از یک قاچاقچی حرفه‌ای در گنبدکاووس کشف شد.

تهران - ایرنا - مشترکان برق اگر به میزان 10 درصد مصرف برق خود را مدیریت کنند دو برابر پاداش خوش مصرفی دریافت خواهند کرد.

قزوین - ایرنا - سقوط یک دستگاه پراید به دره‌ای در شهرستان آوج موجب مرگ راننده و جراحت یک سرنشین آن شد.

تهران - ایرنا - حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با انتشار پیامی در گذشت مولوی قیام الدین کشاف عضو فقید مجمع عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و رییس شورای سراسری علمای افغانستان را تسلیت گفت.

قم - ایرنا - استاندار قم گفت: با توجه به این‌که 60 درصد درآمد استان قم از بخش خدمات است، بحران کرونا آسیب جدی به بخش خدمات و زیارت وارد کرد.

چابهار - ایرنا - معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کلنگ ساخت همزمان 114 واحد مسکونی ویژه پزشکان متخصص در جنوب سیستان و بلوچستان در شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، مهرستان، ایرانشهر، فنوج، دلگان و سرباز را به زمین زد.

بیرجند - ایرنا - رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: نبود هماهنگی بین دستگاه‌ها یکی از مشکلات موجود در بحران است که باید این هماهنگی تقویت شود.

سبزوار - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: 170 بیمار مبتلا به ام. اس زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان خدمات درمانی ویژه دریافت می‌کنند.

تهران - ایرنا - معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کمک‌های نقدی جمع‌آوری شده توسط تشکل‌های جوانان را حدود 84 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: بیش از 31 میلیارد ریال کمک نقدی توسط هیات‌های ورزشی کشور جمع‌آوری و در اختیار مراجع ذیربط قرار گرفت.

تهران - ایرنا - رییس جمهوری گفت: بر اساس گزارش‌هایی که از وضعیت شیوع بیماری در کشور و حتی دنیا داده می‌شود، همه باید نسبت به زندگی با ویروس کرونا آماده باشند و سبک زندگی را به نوعی برای مقابله دائمی با این بیماری تعریف کنیم.

تهران - ایرنا - عضو هیئت علمی پژوهشگاه رویان با مرور نتایج کارآزمایی بالینی سلول درمانی برای مقابله با کرونا در ایران گفت: سلول درمانی یک درمان بالقوه برای کووید19 است، اما هنوز کارایی سلول درمانی مشخص نیست.

تهران - ایرنا - کارگروه نوآوری و توسعه فناوری ستاد نانو به منظور کمک به توسعه کسب و کارهای نوپایی و استارتاپ‌هایی که محصولی با تائیدیه نانومقیاس آزمایشی دارند دومین دوره اعتبارسنجی کسب و کارها را به صورت آنلاین در تابستان سال جاری برگزار خواهد کرد.

تهران - ایرنا - شرکت خودروساز نیسان ژاپن که با کاهش تقاضا و شرایط اقتصادی ویروس کرونا رو به‌رو است، روز پنجشنبه از ضرر6.2 میلیارد دلاری خبر داد.

تهران - ایرنا - بعد از گمانه‌زنی‌ها و نشست‌های کارشنناسی و براساس خبر منتشر شده در پایگاه الکترونیکی نمایشگاه کتاب فرانکفورت، مسوولان این نمایشگاه خبر از برگزاری آن به صورت غیر متمرکز و مجازی در شهر فرانکفورت داده‌اند.

سنندج - ایرنا - فرمانده مرزبانی کردستان با بیان اینکه یکی از پشتوانه‌های اصلی برقراری امنیت در مرزها، همراهی مردم است، گفت: در مرزهای این استان شاهد تعامل بسیار گرم و صمیمی مرزنشینان با مرزبانان هستیم.

تهران - ایرنا ماموریت راکت SpaceX که قرار بود روز گذشته (چهارشنبه) با هدف انتقال دوفضانورد ناسا به مدار زمین انجام شود، تنها 17 دقیقه قبل از پرتاب به دلیل وجود ابرهای بارانی و خطر رعد و برق، لغو شد.