سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل برنامه ریزی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به اینکه سند ارتقاء جایگاه زنان در 31 استان کشور در دست تهیه و تصویب است، گفت: این سند به عنوان یک نقشه راه برای ارتقاء عدالت جنسیتی براساس ظرفیت استان‌هاست.

تبریز - ایرنا - شرکتی در آذربایجان‌شرقی فیلم‌های پلاستیکی مورد استفاده در صنعت بسته بندی تولید می‌کند که بیش از نیمی از تولیدات آن به خارج از کشور صادر می‌شود.

تهران - ایرنا - قسمت نخست فصل جدید برنامه اجتماعی «مکث» با محوریت روایت غربال‌گری دوران کرونا روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

مهاباد - ایرنا - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، 330 بسته معیشتی به مددجویان نیازمندان این شهرستان اهدا کرد.

اردبیل - ایرنا - فرماندار اردبیل گفت: نظارت بر ارتقای کیفیت نان و رعایت موارد بهداشتی در نانوایی‌های اردبیل تشدید می‌شود.

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان قاینات از کشف 71 هزار عدد قرص قاچاق از یک اتوبوس مسافربری خبر داد.

تهران - ایرنا - ابر آروان در تفاهم‌نامه‌ای با سازمان فناوری اطلاعات، به مدت شش ماه سرویس‌های ابری را به رایگان و در شش ماهه دوم با پنجاه درصد تخفیف در اختیار 300 استارت‌آپ در سراسر کشور قرار می‌دهد.

پکن - ایرنا - در حالی که شمار مبتلایان به کرونا در کره جنوبی کاهش یافته بود بار دیگر «ابتلای خوشه ای» دهها نفر به این ویروس، خطر همه گیری را افزایش داده است در ژاپن نیز دولت برای مقابله با تبعات منفی کرونا بر اقتصاد، در حال «تزریق بسته های کمکی بیشتر» است.

رشت - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: امسال چهار هزار و 600 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در اختیار کمیته امداد قرار گرفته که ایجاد اشتغال برای 200 هزار نفر در دستور کار است.

سبزوار - ایرنا - رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داورزن گفت: مسجد جامع و تاریخی روستای چشام داورزن با هزینه دو میلیارد و 400 میلیون ریال مرمت و استحکام بخشی شد.

اردبیل - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست پارس‌آباد مغان از جوجه‌آوری بیش از چهار هزار قطعه گونه گاو چرانک در این شهرستان خبر داد.

سمنان - ایرنا - استاندار سمنان گفت: تعداد بستری شدگان کرونا با وجود سرعت انتشار بالای بیماری در بیمارستان‌های استان از مرز 520 نفر فراتر نرفت و اکنون نیز فقط 40 نفر در مراکز درمانی استان به علت ابتلا به این ویروس بستری هستند.

تهران - ایرنا - باشگاه بارسلونا ماسک‌های تنفسی تولید کرده که در فروشگاه‌های رسمی خود به فروش می‌رساند.

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در این استان 19 شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد که بیش از 600 واحد تولیدی در این شهرک‌ها فعال هستند.

تهران - ایرنا - رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون 143 هزار و 849 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 63 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان ناشی از کرونا در کشور به 7 هزار و 627 نفر رسید.