سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز چهارشنبه (هفتم خرداد) به عدد 938 هزار و 557 واحد رسید که در مقایسه با پایان هفته گذشته حدود پنج درصد افت را تجربه کرد.‌

تهران - ایرنا - رییس دفتر رییس جمهوری در یادداشتی در اینستاگرام نوشت: مبارزه با کرونا قهرمانان پرشماری دارد پزشکان، پرستاران و دیگر اعضای خانواده بزرگ بهداشت و درمان سربازان خط مقدم هستند اما این مبارزه قهرمانان دیگری هم دارد که نباید قدردانی از آنها را فراموش کنیم.

خرم‌آباد - ایرنا - شهردار خرم‌آباد گفت: با واگذاری شهربازی کیو به بخش خصوصی، این مکان تفریحی تا 15 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

تهران - ایرنا - محمدحسین فرهنگی با تصمیم هیات رییسه مجلس به عنوان سخنگوی هیات رییسه در سال نخست مجلس یازدهم انتخاب شد.

خرم آباد - ایرنا - فرماندار پلدختر گفت: مشارکت مردم و خیران در رزمایش کمک مومنانه به تاکید مقام معظم رهبری نشانه نوعدوستی، ایثار و فداکاری آنها است.

رشت _ ایرنا _ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان صومعه سرا گفت: باحمایت های دولت از بخش کشاورزی از سال گذشته تاکنون 15میلیاردتومان تسهیلات برای خرید ماشین آلات کشاورزی پرداخت شده است.

مشهد - ایرنا - نهمین پیش همایش بین‌المللی رویکرد عدالت ترمیمی به نهاد وقف در مجتمع آموزشی جامعه المصطفی (ص) مشهد برگزار شد.

همدان - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی همدان به راه‌اندازی دومین شهرک تخصصی سفال در آینده‌ای نزدیک اشاره کرد و گفت: دست کم 300 واحد تولیدی در این منطقه فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

تهران - ایرنا - محققان کشور برای تشخیص سریع ویروس کووید -19 موفق به عرضه حسگری شدند که به گفته آنها در حال حاضر این حسگر مراحل ارزیابی در وزارت بهداشت را طی می‌کند.

تهران - ایرنا - «مرکز داده اقماری شماره یک» شبکه ملی اطلاعات با سرمایه‌گذاری یک هزار و 100 میلیارد تومان از سوی بخش خصوصی توسط رییس‌جمهوری افتتاح شد.

رشت - ایرنا - معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: با وجود شرایط تحریمی و تنگناهای اقتصادی سیاست دولت نگهداشت وضع موجود نیست بلکه تلاش بر آن است با همه دشواری ها امور را به جلو پیش برده و گامهای موثری در ارتقا وبهبود وضعیت برداریم.

تهران - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی انتصاب علی لاریجانی را به عنوان مشاور رهبر انقلاب و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تبریک گفت.

ساری - ایرنا - شرکت آب منطقه‌ای مازندران به مسافران و مجاوران در خصوص تردد در کنار مخازن سدهای لاستیکی " لاریم " و " پازوار " هشدار داد.

کرج - ایرنا - مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: این استان به دلیل همجواری با استان تهران و دارا بودن ویژگی های منحصر و امکانات مناسب همچنین مزارع،، باغات و اراضی کشاورزی مناسب تعداد زیادی از جامعه اتباع خارجی را در خود جای داده است.

تهران - ایرنا - پژوهشگر صنایع خلاق و مدرس دانشگاه با بیان اینکه اگر ایران بخواهد مانند دیگر کشورهای موفق دنیا در عرصه صنایع خلاق به رشد و توسعه قابل ملاحظه ای برسد به قوانین حمایت از حقوق مولفان احتیاج دارد، نوشت: پیوستن به کنوانسیون های بین‌المللی و عضویت در سازمان جهانی مالکیت معنوی از جمله اقدامات موثری است که می‌تواند شیوه‌ها، طرح‌ها و نقشمایه‌های هنری و فرهنگی ایران را در برابر...

کرج - ایرنا - استاندار البرز با تاکید براینکه تمام مسوولان و مدیران در برابر مردم از سوی نظام جمهوری اسلامی مسوولیت دارند گفت: حقوق شهروندان باید در اجرای پروژه های این استان رعایت شود.