سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان گفت: تعرفه صادرات محصولات کشاورزی، ضربه بسیاری به کشاورزی این استان وارد کرده است.

واحد اول و دوم بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی خرم‌آباد هشتم خرداد ماه با حضور پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان به بهره‌برداری رسید.

بیش از 100 فروند شناور در کلاسهای مختلف با حضور امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ناوگان نیروی دریایی سپاه در بندرعباس پیوست.

بیرجند - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: تغییرات در یک سازمان موجب پویایی و تزریق انرژی جدید می‌شود و برنامه‌های نو و پویایی برای نیل به اهداف جدید سازمانی است.

شیراز - ایرنا - کار ساخت تونل فاز یک خط 2 مترو شیراز به طول تقریبی 11 کیلومتر به اتمام رسید و عملیات ریل‌گذاری این مسیر از امروز (هشتم خردادماه 99) آغاز شد.

کرمان - ایرنا - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: نرخ رشد تورم امسال در این استان 21 درصد ارزیابی شده است.

تهران - ایرنا - «سعید برخورداری» موفق شد در بین 10 دروازه‌بان برتر این فصل از لیگ هندبال اسپانیا قرار بگیرد.

تهران - ایرنا - دبیرخانه نخستین همایش سراسری «تئاترمان» مهلت ارسال متن به این رویداد را که پیش از این تا 10 خرداد اعلام شده بود، تا 17 خرداد ماه تمدید کرد.

اهواز - ایرنا - معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید گفت: کارخانه‌های گاز و گاز مایع (NGL) شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در برنامه تعمیر و نوسازی قرار دارند.

بوشهر - ایرنا - رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان گفت: نوزاد عجول فاصله دلوار تا بوشهر را طاقت نیاورد و سرزمین دلیران تنگستان را به عنوان زادگاه خود انتخاب کرد.

قزوین - ایرنا - مدیران روابط عمومی 43 دستگاه اجرایی قزوین روز پنجشنبه در مراسمی با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار و جمعی از مدیران استانی مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

یزد - ایرنا - مدیرعامل اتحادیه سهام عدالت استان یزد با توصیه به شهروندان گفت: مردم از فروش این سرمایه خود پرهیز کنند و در حال حاضر یکی از بهترین شرکت‌های بورس در ایران است و به راحتی و با قیمت کمتر آن را از دست ندهند.

تهران - ایرنا - رسانه‌های عربی روز جمعه گزارش دادند که «صباح الاحمد الجابر الصباح» امیر کویت بار دیگر در جهت حل بحران میان کشورهای چهارگانه عربی با محوریت عربستان و قطر پیام مکتوبی را برای "سلمان بن عبدالعزیز" پادشاه سعودی ارسال کرد.

کاشان - ایرنا - یک زوج کاشانی در اقدامی ابتکاری با همراهی خانواده‌هایشان، مراسم پیوند آسمانی و زندگی مشترک خود را در کنار مزار شهدای مدافع سلامت منطقه آغاز کردند.

قزوین - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران یک وظیفه ذاتی است و نباید هیچ گاه مورد غفلت واقع شود.

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: به دلیل ویژگی های خاص بافت شهری، شهرستان خرم‌آباد قابلیت تبدیل شدن به یک شهر مدرن را دارد.