سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: هماهنگی لازم برای اعزام اکیپ‌های مهار آتش و ورود دستگاه‌های پشتیبان برای مهار آتش سوزی در جنگل خسرج صورت گرفته است ضمن اینکه نیروهای ارتش نیز برای مهار آتش وارد عمل شدند.

اهواز - ایرنا - مدیر کل منابع طبیعی خوزستان گفت: اکیپ‌های مهار آتش هم‌اکنون در حال مهار آتش در جنگل خسرج در استان خوزستان هستند.

کرج - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز گفت: با بهره برداران غیرمجاز و غیرقانونی از محصولات فرعی مراتع استان به خصوص برداشت گیاهان دارویی و سبزی های کوهی، برخورد قانونی و حقوقی می شود.

تهران - ایرنا - نخستین قسمت برنامه تلویزیونی «دوربرگردون» با نگاهی طنز به مقوله رانندگی و فرهنگ ترافیک با حضور علی مشهدی و علی علیپور و با اجرای عبدالله روا روانه آنتن شبکه سه سیما می‌شود.

کرج - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: همچنان به دنبال رفع موانع پروژه چرمشهر - آبیک با پیشرفت فیزیکی 70 درصدی هستیم.

مشهد - ایرنا - تفاهم‌نامه سه جانبه بین اداره کل تبلیغات اسلامی، بسیج سازندگی سپاه و اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور گفتمان‌سازی فعالیتهای جهادی در راستای رفع محرومیت و کمک به ارتقای کارآفرینی و توانمندسازی و همچنین امور فرهنگی و معیشتی مناطق محروم در شهرستانهای استان خراسان رضوی امضا شد.

تهران - ایرنا - حمید نیلی دبیر هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت؛ طی حکمی توحید معصومی را به عنوان دبیر اجرایی این جشنواره منصوب کرد.

کرمان - ایرنا - رئیس‌کل دادگستری استان کرمان با اشاره به انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر اجرای مهریه یک میلیون شاخه گل در کرمان گفت: پرونده مربوط به این اقدام در دادگستری کل استان مطرح نبوده و به تبع آن هیچ نماینده ای از دادگستری در محل اجراییه حاضر نشده است.

محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در سفر به استان گیلان از روند اجرای برخی طرح‌های زیربنایی از جمله پروژه آزادراه قزوین - رشت و همچنین راه آهن رشت - انزلی بازدید کرد.

آیین بزرگداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (س) امسال به دلیل شیوع کرونا و حفظ سلامت مردم در بارگاه رهبر کبیر انقلاب اسلامی برگزار نمی شود با این وجود در مناطق سفید کشور با هماهنگی دستگاه های ذیربط مراسمی در حسینیه ها و مساجد برگزار می شود تا مردم سخنان رهبری را استماع کنند.

تهران - ایرنا - همزمان با اعلام بازگشایی موزه‌ها با دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری؛ معاون میراث‌فرهنگی کشور به شکل سرزده از موزه ملی ایران بازدید کرد.

یزد - ایرنا - مدرس علوم ارتباطات و یکی از فعالان رسانه در یزد گفت: رسالت اصلی مدیران روابط عمومی ها در اداره ها و سازمان‌های دولتی استان علاوه بر گسترش ارتباط با رسانه‌های گروهی، پیگیری رفع مشکلات و مطالبات مردم است.

بغداد - ایرنا - اعتراضات اجتماعی - سیاسی روزهای اخیر علیه نژادپرستی در آمریکا در رسانه ها و مردم عراق بازتاب گسترده ای داشته تا جایی که برخی آن را بهترین فرصت برای مقابله به مثل با سیاست های مداخله گر آمریکا در امور داخلی عراق دانسته اند.

تبریز - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی و تحلیلگر مسایل اقتصادی گفت: چون اقتصاد ما تحریم است، ما در دوران شیوع کرونا و تعطیلی‌ها و محدودیت‌های ناشی از آن نسبت به کشورهای پیشرفته کمتر آسیب دیده‌ایم و تاب آوریمان بالاتر است.

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: مدیریت بیماری کروتا در این استان موفقیت‌آمیز بوده و در هفته گذشته در زمره 10 استانی بوده که منطقه قرمز کرونا نداشته است.

محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در سفر به سیستان و بلوچستان ضمن بازدید از طرح ریلی راه‌آهن چابهار - زاهدان 14 هزار و 600 واحد مسکونی محرومان را در کشور افتتاح کرد.