سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان گفت: به خودرهای دارای شیشه دودی غیرمجاز در مراکز تعویض پلاک خدمات ارائه نمی‌شود و این محدودیت تا رفع اثر کامل برچسب شیشه دودی ادامه دارد.

تهران - ایرنا - کره جنوبی روز پنجشنبه مقررات فاصله گذاری را مجددا برای مهار ویروس همه گیری کرونا اعمال کرد.

بندرعباس - ایرنا - عملیات ساخت سالن ورزشی چند منظوره خیرساز با امکانات جانبی در مرکز آموزشی فرزانگان دخترانه آموزش وپرورش ناحیه 2 بندرعباس آغاز شد.

یزد - ایرنا - مسوول تولیدات گیاهی مدیریت جهاد کشاورزی ابرکوه گفت: در راستای توسعه کاشت گیاهان کم آبخواه، 20 هزار اصله نهال گل محمدی با توجه به شرایط آب و هوایی در سال زراعی 99-98 در 10 هکتار از باغ های این شهرستان کاشته شد.

سنندج - ایرنا - گام‌های مسوولان در کردستان برای رفع موانع موجود بر سرراه تولیدکنندگان و در نتیجه تحقق جهش تولید هر روز محکم‌تر می‌شود.

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای توسعه ظرفیت های شیلاتی استان گفت: در حال حاضر هشت هزار هکتار مزرعه پرورش میگو در استان در حال بهره برداری و تولید است.

تهران - ایرنا - سفیر جمهوری اسلامی ایران در ازبکستان گفت: به علت شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فرودگاه‌های اکثر کشورهای جهان، ایرانیانی که از ازبکستان قصد بازگشت به کشور را داشتند و با تعطیلی فرودگاه‌ها مواجه شده بودند، امروز با یک پرواز اختصاصی به میهن بازگشتند.

ایرنا - شیراز - با حضور استاندار فارس و جمعی از مدیران شیراز، امروز (هشتم خرداد99) حفر تونل فاز یک خط 2 مترو این کلانشهر پایان یافت و عملیات ریل‌گذاری این مسیر آغاز شد./ عکس: رضا قادری

بجنورد - ایرنا - با گرم شدن هوا و با توجه به بارندگی‌های اخیر دشتی از شقایق‌های سرخ در جای‌جای استان خراسان شمالی روییده و مناظر سحرانگیزی از طبیعت زیبای این استان را به تصویر کشیده است. (عکاس: وحید خادمی)

کیش - ایرنا - مدیرعامل منظقه آزاد کیش و روسای 7 دانشگاه این جزیره در نشستی تخصصی با معاون سازمان برنامه و بودجه و مدیر عامل صندوق توسعه ملی راهکاری تبدیل این جزیره را به مزکز علمی - آموزشی در سطح ملی و بین المللی مورد بررسی قرار دادند.

یزد - ایرنا - استاندار یزد با اشاره به انگیزه بالای بخش خصوصی استان برای کمک به ساخت واحدهای مسکونی ویژه کارگران، گفت: دولت در اجرای طرح‌های مدنظر از آنها حمایت می‌کند و آماده هرگونه همکاری است.

قزوین - ایرنا - جمعیت هلال احمر استان روز چهارشنبه در مراسمی با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین یک هزار و 500 بسته معیشتی را میان اقشار آسیب پذیر از کرونا توزیع کرد.

مشهد - ایرنا - معاون فرهنگی - اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: پس از عید فطر و در راستای عمل به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، بقاع متبرکه امامزادگان استان سه ساعت صبح و سه ساعت بعد از ظهر به روی زائران گشوده می‌شود.

رییس جمهوری روز پنجشنبه در مراسم رونمایی از طرح های پیشران اقتصاد دیجیتال به صورت ویدئوکنفرانس گفت: اقتصاد سنتی در جهان و کشور در حال تغییر و تحول به اقتصاد دیجیتال است.

گنبدکاووس - ایرنا - استاندار گلستان با اشاره به نیاز جدی این استان به راه‌اندازی کارخانه جدید پسماند زباله، خواستار تسریع وزارت کشور در صدور مجوز فعالیت سرمایه‌گذاری یک شرکت ایتالیایی برای ایجاد نیروگاه تهیه برق از زباله در این استان شد.

تهران - ایرنا -"بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی "معامله قرن" را رویای تاریخی مردم یهود از زمان تشکیل این رژیم نامشروع دانست و گفت که در این طرح از اسرائیل خواسته نشده امتیاز بدهد بلکه این موضوع از فلسطینی‌ها درخواست شده است.