چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

ایرنا - مراغه - نخستین شهرک مسکونی بنیاد برکت کشور با حضور سید مصطفی سید هاشمی معاون ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) با 402 واحد مسکونی و 120 میلیارد تومان اعتبار در مراغه کلنگ زنی شد. عکس از سجاد عبدی

یزد - ایرنا - دبیرکل فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای گفت: برگزاری نخستین دوره مسابقات مجازی میانداری در رده سنی نوجوانان و جوانان کشور فراخوان شده و تا 12 خردادماه جاری ادامه دارد.

رشت - ایرنا - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: دختر 18 ساله‌ای که بر اثر به آتش کشیدن خانه توسط برادرش دچار جراحات و سوختگی شدید شده بود، شب گذشته جان خود را از دست داد.

تهران - ایرنا - «ایمن صفدی» وزیر خارجه اردن در گفت و گوی تلفنی با «نیکلای ملادینوف» فرستاده ویژه سازمان ملل در روند صلح غرب آسیا گفت: تصمیم اسرائیل برای الحاق کرانه‌باختری به اراضی اشغالی فلسطین پیامدهای فاجعه‌باری برای امنیت و ثبات منطقه دارد.

مشهد - ایرنا - رییس ایستگاه شماره 4 سازمان آتش نشانی مشهد گفت: بخشی از خیابان خرمشهر به دلیل ترکیدگی لوله آب دچار فرونشست شد.

بیرجند - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: 34 هزار و 612 بسته معیشتی در سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه آماده شده است که بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع می‌شود.

مشهد - ایرنا - مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی گفت: اولین پرواز افغانستانی از مبدا کابل به مشهد پس از شیوع کرونا، امروز در فرودگاه مشهد به زمین نشست.

کرمانشاه - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه‌مسکن مهر شهرهای ماهیدشت، کرند و بیستون تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می رسد، گفت: به زودی این واحدها تعیین تکلیف و به مردم واگذار خواهد شد.

تهران - ایرنا - خبرگزاری رویترز عصر چهارشنبه گزارش داد که چهارمین نفتکش ایرانی حامل سوخت به ونزوئلا، وارد دریای کارائیب شده است.

قزوین - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: با بررسی‌های انجام شده اعلام می‌کنیم میانگین زمان صدور جواز تاسیس صنایع در استان کمتر از 2 روز است که یکی از مزایای بزرگ برای سرمایه گذاری صنعتگران و تولیدکنندگان در قزوین محسوب می‌شود.

بوشهر - ایرنا - مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر آغاز شد.

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: حوزه اقتصادی به طور مستقیم با دیگر حوزه‌ها مرتبط است و حل مشکلات این بخش می‌تواند به رفع بسیاری از معضلات اجتماعی و حتی امنیتی نیز بینجامد.

اصفهان - ایرنا - 2 کتیبه سنگی به سرقت رفته از مجموعه تاریخی "استر خاتون" شهرستان فلاورجان اصفهان با پیگیری یگان حفاظت میراث فرهنگی و نیروی انتظامی کشف شد و به جایگاه خود بازگشت.

تهران - ایرنا - جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی چهارشنبه عصر در صحن علنی مجلس با حضور 240 نماینده برگزار شد و محمد باقر قالیباف با 166 رای بیشترین آرا را برای نامزدی ریاست مجلس کسب کرد.

ایرنا - تبریز - عملیات احداث یک هزار و 600 واحد مسکونی ستاد اجرایی حضرت امام (ره) در آذربایجان شرقی آغاز شد.

تهران - ایرنا - براساس پروتکل جدیدی که توسط فدراسیون فوتبال رومانی تدوین شده، پس از آغاز مجدد فصل که هم‌اکنون به دلیل پاندمی کرونا متوقف شده است، بازیکنانی که آب دهانشان را بیرون به زمین بیاندازند، بین 6 تا 12 جلسه محروم خواهند شد.