چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

گچساران - ایرنا - معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت:: در پی کاوش در منطقه سد چمشیر گچساران, باستان شناسان یک قلعه نظامی و تعدادی اشیای سفالی کشف کردند.

خرم‌آباد - ایرنا - مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه عصر چهارشنبه در محوطه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان آغاز شد.

مشهد - ایرنا - معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: هم اینک 58 موسسه کاریابی در این استان فعال است که از این تعداد 24 موسسه در شهر مشهد فعالیت دارند.

تهران - ایرنا - تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که رادوشویچ بعد از دریافت جواب آزمایش خود در آن شرکت کرد.

تهران - ایرنا - تمرین تیم فوتبال استقلال در حالی در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد که نصرالله عبداللهی مشاور مدیرعامل و پیشکسوت باشگاه در آن حضور داشت.

سمنان - ایرنا - مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: شهروندان نیکوکار استان 14 وقف به ارزش 44 میلیارد ریال در سال 99 ثبت کردند.

تهران - ایرنا - با اعلام پزشک باشگاه ماشین‌سازی، 6 نفر از اعضای این باشگاه مبتلا به ویروس کرونا هستند.

مراغه - ایرنا - رییس هیات مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: در مجموع 60 هزار طرح از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با سرمایه گذاری 78 هزار میلیارد تومان در کشور انجام و 460 هزار فرصت شغلی ایجاد شده است.

اهواز - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از تولید 227 فیلم آموزش مهارتی در 16 رشته برای استفاده کارآموزان در ایام شیوع بیماری کرونا خبر داد.

شاهرود - ایرنا - مدیر امور توزیع برق میامی گفت: سه میلیارد و 728 میلیون ریال اعتبار برای اجرای چهار طرح برق‌رسانی در این شهرستان هزینه شد.

اهواز - ایرنا - مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: استاندار خوزستان و ستاد مقابله با کرونای این استان از وزارت آموزش و پرورش درخواست برگزاری غیرحضوری امتحانات پایه نهم تحصیلی را دارند.

تهران - ایرنا - وزیر کشور از تصویب پیشنهاد بازگشایی همه مساجد کشور برای برگزاری نماز جماعت، افزایش فعالیت پاساژها، اجرای طرح سالم سازی دریا در کمیته اجتماعی به منظور «همزیستی مسالمت آمیز با ویروس کرونا» خبر داد و گفت که این پیشنهادها باید در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به تصویب نهایی برسد.

آبادان - ایرنا - معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه 20درصد افراد جامعه را افراد مسن شامل می‌شوند گفت: این افراد در برابر ویروس کووید 19 شکننده و آسیب‌پذیر هستند.

آستارا - ایرنا - رئیس شبکه دامپزشکی بندر آستارا از کشف و ضبط 60 کیلوگرم فرآورده خام دامی فاسد و معرفی 18 عرضه‌کننده آن، به محاکم قضایی این شهرستان خبر داد.

یزد - ایرنا - مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس یزد گفت: با درخواست بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد مبنی بر نیاز به اعزام فردی 35 ساله به خاطر مسمومیت، بالگرد نسبت به انتقال وی به بیمارستان شهید بهشتی تفت اقدام کرد.

یزد - ایرنا - 2 دختری که در یزد با طرح دوستی با یک شهروند و تهیه فیلم مخفیانه، قصد انتشار آن در فضای مجازی و هتک حیثیت نامبرده را داشتند دستگیر و به جرم خود اعتراف کردند.