چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیرو اطلاعیه روز سه شنبه 23 اردیبهشت ماه 1399 در خصوص برگزاری حراج اوراق بدهی دولتی به اطلاع می رساند، کارگزاری بانک مرکزی نخستین مرحله حراج این اوراق را روز سه شنبه 13 خردادماه برگزار می کند.

تبریز - ایرنا - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان‌شرقی از پرداخت اعتبار نقدی 100 میلیارد تومانی به طرح «احداث محور جدید راه آهن میانه - تبریز» با دستور رئیس جمهوری خبر داد.

یزد - ایرنا - فرماندار یزد گفت: هرگونه همکاری بین ادارات را مجدانه پیگیری و برای اجرای طرحهای نیمه‌تمام در بیمارستان شهید رهنمون یزد اقدام خواهیم کرد.

اهواز - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: وضعیت تامین آب در روستاهای خوزستان مناسب نیست و گزارش این مشکلات به مقامات و مسئولان عالی رتبه داده شده است.

ایلام - ایرنا - مدیرعامل گروه کارخانجات کود شیمیایی دربند شیمی دهلران گفت: این شرکت 20 درصد نیاز کود شیمیایی فسفات کشور به میزان 60 هزار تن در سال را تامین می کند.

کرمانشاه - ایرنا - 9 هزار و 800 بسته معیشتی و غذایی در سومین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه به نیابت از همه شهدای کرمانشاه توسط خیرین بین نیازمندان غیرمددجو این استان روز چهارشنبه توزیع شد.

تهران - ایرنا - یحیی رسول سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق روز چهارشنبه با تاکید بر ادامه همکاری‌های اطلاعاتی با سوریه جهت مبارزه با داعش گفت: ما در جنگ با تروریست‌ها نیازی به نیروی خارجی نداریم.

خرم‌آباد - ایرنا - رئیس اورژانس شهرستان الیگودرز گفت: مادر و 2 فرزندش روز چهارشنبه بر اثر گاز گرفتگی در این شهرستان جان خود را از دست دادند.

آستارا - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آستارا گفت: 300 واحد صنفی پرخطر و غیرضرور در سه ماه گذشته پلمب شده‌است و در صورت رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا، تعطیلی کسبه ادامه خواهد داشت.

بوشهر - ایرنا - رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: 155 تن برنج و 109 تن شکر به طرح مواسات این استان اختصاص یافت.

اسلام‌آباد - ایرنا - نخست وزیر پاکستان روز چهارشنبه در واکنش به تنش‌های اخیر مرزی میان هند با نپال و چین، آنچه را که سیاست‌های توسعه طلبانه دهلی نو خواند، برای منطقه خطرناک دانست و همزمان بار دیگر پیش بینی احتمال رخدادهای ناگوار میان پاکستان و هند را تکرار کرد.

داوود حشمتی فعال سیاسی و رسانه‌ای در گفت‌وگو با ایرنا 24 می‌گوید که حواشی ایجاد شده پیرامون انتخاب رئیس مجلس یازدهم نشانه اختلافات عمیق در اردوگاه اصولگرایی است.

تهران - ایرنا - رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: ارزشیابی پایانی دروس عمومی، شایستگی‌های غیرفنی و پایه فنی هنرستانی ها به صورت غیرحضوری و ارزشیابی دروس شایستگی‌های فنی به صورت تراکمی و حضوری انجام می‌شود.

اختلافات جناح برتر انتخابات مجلس یازدهم بر سر کرسی ریاست مجلس این روزها بسیار بحث برانگیز و به فضای مجازی کشیده شده است. در این رابطه به واکنش نمایندگان منتخب در هفته‌های منتهی به آغاز مجلس پرداختیم.

تهران - ایرنا - در زمان بحران کرونا، در چارچوب آموزش عالی بیشتر به نظر می‌رسید باید «آموزش قرنطینه‌ای» را مقدمه‌ای برای تغییرات پردامنه‌تر در شکل و محتوای آموزش‌های دانشگاهی فرض کرد همچنین به نوعی «آموزش در قرنطینه» دست‌اندرکار خلق «قرنطینه آموزش» شده بود.