چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

رییس جمهوری روز چهارشنبه در جلسه هیأت دولت گفت: جدای از بخش مالیات و درآمدهایی که داریم، بازار فروش سهام نیز فعال خواهد بود و تمام بخش‌های دولتی باید سهام خود را در بازار بورس به فروش برسانند تا بازار بورس تقویت شود.

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: رزمایش کمک مومنانه ایده‌ای عمیق در تقویت پیوندهای اجتماعی است و فرصت مناسبی را برای مشارکت آحاد مردم در کاهش آسیب‌های ناشی از کرونا ایجاد کرده است.

قزوین - ایرنا - رییس پلیس راه آهن شمال 2 گفت: قطار باربری با دستگاه خودرو سواری پراید در قزوین برخورد کرد اما خوشبختانه راننده جان سالم به در برد.

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان با تاکید بر اینکه تاکنون درمانی برای بیماری کرونا پیدا نشده است، گفت: همگان باید همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و تجارب چند ماه گذشته نیز نشان داده توجه به این مقوله مهم مشکلات این بخش را کاهش می‌دهد، در غیر این صورت با پیک بیماری مواجه خواهیم شد.

قزوین - ایرنا - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: برگزاری پویش‌ها، جشنواره‌ها و سایر رویدادهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در فضای مجازی بدون هماهنگی و اخذ مجوز از مجموعه وزارت ارشاد غیرمجاز است.

لندن - ایرنا - نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که از روز پنجشنبه (8خرداد) طرح تست و ردیابی ابتلا به کرونا (کووید -19) به عنوان راهکاری برای عبور از قرنطینه در این کشور اجرا می‌شود.

بندرعباس - ایرنا - آغاز توزیع 65 هزار بسته کمک معیشتی درقالب چهارمین مرحله طرح مواسات وهمدلی درهرمزگان عصر چهارشنبه باحضور نماینده ولی فقیه در استان.

تهران - ایرنا - باشگاه آرسنال قصد تمدید قرارداد «داوید لوئیز»، مدافع برزیلی و باتجربه خود را ندارد.

مسکو - ایرنا - شهردار مسکو از برنامه حذف محدودیت‌های اعمال شده در مسکو به دلیل شیوع کرونا در این شهر از اول ژوئن (روز دوشنبه هفته آینده) خبر داد.

بندرعباس - ایرنا - مسوول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: در راستای پویش کمک مومنانه به دانش آموزان مناطق محروم و آسیب دیده از کرونا که از امروز هفتم خردادماه آغاز شده، سه هزار کارت هدیه بین دانش آموزان نیازمند استان اهدا می‌شود.

خمین - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خمین گفت: جوان 19 ساله‌ای روز جاری به علت درگیری بر سر مسائل مالی در میدان دام این شهرستان به قتل رسید.

ایرنا - رشت - محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر به گیلان از پروژه آزاد راه قزوین - رشت و همچنین راه آهن رشت - انزلی بازدید کرد.

رییس جمهوری روز چهارشنبه در جلسه هیأت دولت با تبریک مجدد ایام عید سعید فطر به ملت ایران، گفت: جدای از بخش مالیات و درآمدهایی که داریم، بازار فروش سهام نیز فعال خواهد بود و تمام بخش‌های دولتی باید سهام خود را در بازار بورس به فروش برسانند تا بازار بورس تقویت شود.

بندرعباس - ایرنا - توزیع 65 هزار بسته کمک معیشتی در قالب چهارمین مرحله طرح مواسات و همدلی در استان هرمزگان آغاز شد.

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان با اشاره به اینکه همچنان مدارس و دانشگاه‌ها در استان همچنان تعطیل می‌مانند، گفت: با پیگیری‌هایی که صورت گرفت تصمیم‌گیری در برگزاری امتحانات پایه نهم دانش آموزان به ستاد مدیریت کرونا در خوزستان واگذار شد.

جیرفت - ایرنا - کارمند اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کهنوج ظهر امروز یک کودک 2 ساله را که با پاهای برهنه در محور بزرگراهی خلیج فارس سرگردان بود نجات داد.