دوشنبه 23 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سه طرح بزرگ آبی و 806 طرح بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان با حضور رییس جمهوری و وزیر نیرو از طریق ویدئو کنفرانس و حضور وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آبی ایران در شهرستان زهک این استان بطور همزمان به بهره برداری رسید.

زنجان - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: با توجه به در پیش بودن روزجهانی قدس و شرایط کرونایی حاکم بر کشورمان واقعیت‌های روز جهانی قدس با همکاری تشکل‌های دانش‌آموزی و از طریق فضای مجازی به دانش‌آموزان اطلاع رسانی می‌شود.

گچساران - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: صیانت از جنگل ها و مراتع استان نیازمند تجهیزات نوین مانند مرکز مانیتورینگ، بالگرد و دستگاه های دمنده کنترل آتش است.

تهران - ایرنا - نصب نخستین جکت سکوی فاز 11 پارس جنوبی با هدف حفاری 12 حلقه چاه تولیدی در موقعیت نخستین عرشه گازی این طرح در مرز ایران و قطر در آب‌های خلیج فارس با دستور رئیس جمهوری آغاز شد.

کرج - ایرنا - پیشگیری از حوادث و بلایا در تمام عمر لازمه ادامه حیات بشری است اما در این ماه ها و روزها که ویروس کرونا به اقصی نقاط جهان و ایران لشکر کشی کرده، جانب احتیاط با کمی وسواس را باید بیش از گذشته داشت.

تهران - ایرنا - تیم والیبال سایپا قرارداد چهار بازیکن خود را تمدید کرد و با پسر سرمربی خود هم قرارداد بست.

تهران - ایرنا - مطالبات «لئوناردو پادوانی» بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال از محل درآمدهای این تیم در فیفا پرداخت می‌شود.

تهران - ایرنا - در هیچ معامله بی‌اعتبار چون طرح «معامله قرن» که دونالد ترامپ و داماد ظاهرا یهودی او عنوان کرده‌اند و در هیچ معادله یا توافقی که بین «بنیامین نتانیاهو» و شریک نخست‌وزیری‌اش «بنی گانتز» فریبکارانه به قصد تجاوز به حقوق مردم فلسطین و اشغال‌گری آشکار به عمل آمده باشد و دولت امریکا و همپالگی‌هایش در منطقه از آن حمایت کنند...

بوشهر - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: تقارن روز قدس با فتح خرمشهر بیانگر پیوند عمیق آرمان قدس با ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی است.

اهواز - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان با بیان اینکه افراد دچار بیماری زمینه‌ای امکان ابتلای بیشتری به ویروس کرونا دارند گفت: این افراد از مراجعه به مراکز درمانی برای پیگیری بیماری زمینه‌ای خود خودداری می‌کنند لذا راه‌اندازی سیستم مراقبتی هوشمند برای آنان ضروری است.

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: تحریم بی‌حاصل، تکراری و کور رژیم ایالات متحده آمریکا علیه وزیر کشور، فرمانده نیروی انتظامی و سایر مقامات کشورمان نشانه ضعف، استیصال و سردرگمی رژیم آمریکاست.

تهران - ایرنا - رئیس فراکسیون حقوق شهروندی مجلس می گوید که اصلاح‌طلبی تعطیلی‌ناپذیر است و اصلاح‌طلبان چه در درون قدرت و چه بیرون از آن باید فعالیت کنند. جریان اصلاح‌طلبی به برنامه‌پذیری نیاز بیشتری دارد تا حضور در قدرت.

بجنورد - ایرنا - مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی نرخ ثبت ازدواج در استان را 9 در هزار دانست و گفت: براساس اعلام سازمان مرکزی این خطه رتبه نخست کشور را در این حوزه دارد.

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری از آغاز عملیات مرمت بخش‌های تخریب شده قلعه بارده بر اثر بارندگی‌های اسفندماه سال گذشته، خبر داد.

کرمانشاه - ایرنا - جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه گفت: جمهوری اسلامی ایران در چهل سال اخیر در تمام مجامع بین‌المللی مدافع مردم مظلوم فلسطین بوده و نقش محوری خود را به عنوان حامی و پشتیبان فلسطین ایفا کرده است.

بندرعباس - ایرنا - پوستر "گام‌های استوار" با محوریت گرامیداشت روز جهانی قدس و تجلیل از جایگاه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی قهرمان و مبارز راه قدس در حوزه هنری هرمزگان تهیه و تولید شد.