سه‌شنبه 3 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

وزیر بهداشت با بیان اینکه مجموعه اقدامات در زمینه ساخت واکسن داخلی ما را به سمت خوبی می برد، گفت: ضع واکسیناسیون در اردیبهشت ماه بسیار بهتر خواهد بود و واکسن داخلی کرونا نیز از آخر اردیبهشت وارد سبد واکسیناسیون کشور می شود.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های مردمی شهرداری تهران در ادامه در خصوص واکسیناسیون برای مددکاران گرمخانه ها و اینکه نامه نگاری ها در این خصوص به کجا رسیده است؟ گفت: در خصوص بحث واکسن از زمانی که هنوز بحث کووید 19 مطرح نشده بود برای واکسن آنفلوانزا با وزارت بهداشت و.. مکاتبات انجام دادیم و اظهار کردیم که شرایط خاصی داریم. احساس می کنیم که هنوز سختی کار مددکاران به خوبی مشخص نشده...

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در ادامه در خصوص واکسیناسیون برای مددکاران گرمخانه ها و اینکه نامه نگاری ها در این خصوص به کجا رسیده است؟ گفت: در خصوص بحث واکسن از زمانی که هنوز بحث کووید 19 مطرح نشده بود برای واکسن آنفلوانزا با وزارت بهداشت و.. مکاتبات انجام دادیم و اظهار کردیم که شرایط خاصی داریم. احساس می کنیم که هنوز سختی کار مددکاران به خوبی مشخص...

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در ادامه در خصوص واکسیناسیون برای مددکاران گرمخانه ها و اینکه نامه نگاری ها در این خصوص به کجا رسیده است؟ گفت: در خصوص بحث واکسن از زمانی که هنوز بحث کووید 19 مطرح نشده بود برای واکسن آنفلوآنزا با وزارت بهداشت و.. مکاتبات انجام دادیم و اظهار کردیم که شرایط خاصی داریم. احساس می کنیم که هنوز سختی کار مددکاران به خوبی مشخص...

محققان دریافتند که 43 دقیقه ورزش کاردیو (ورزشی که ضربان قلب را افزایش دهد) عاملی موثر در سلامت خواهد بود و از ابتلا به فشارخون بالا جلوگیری خواهد کرد.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری ویژه‌برنامه «محفل دوست» خبر داد و گفت: در این برنامه فضاهای باز سازمان فرهنگی هنری برای برگزاری مراسم شبهای قدر در اختیار مساجد، حسینیه‌ها، هیئات و محافل قرآنی قرار می‌گیرد.

مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش، «شیوه نامه برگزاری امتحانات نهایی» را به استان ها ابلاغ کرد.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت، از راه اندازی سامانه سرویس های شهروندی بیمه سلامت خبر داد.

مدیرکل منابع طبیعی فارس با تاکید بر اهمیت پیشگیری از حریق‌های احتمالی در عرصه‌های منابع طبیعی استان در بهار تابستان پیش رو، از اجرای طرح مقابله با حریق در سه فاز خبر داد.

ویبنار مجازی کمیته ملی اسکان بشر ایران با موضوع بهینه سازی زیست، دانش و نوآوری، توسعه شهری با حضور دبیرکل کمیته ملی اسکان بشر ملل متحد در ایران، رییس مرکز تحقیقات مسکن و شهرسازی ومدیران استان آذربایجان غربی (رییس دانشگاه، شهردار، اعضای شورای شهرو رییس نظام مهندسی ارومیه) برگزار شد.

بر اساس اعلام کمیته امداد امام خمینی (ره) از پنجم تا دوازدهم ماه مبارک رمضان در طرح اطعام مهدوی بیش از 11 میلیون غذا و 2 میلیون بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شده است.

رویای شیرین وکالت که هر داوطلبی را در پی رسیدن به آن پرتلاش می‌کرد، اکنون به بهانه گسترش شیوع کرونا باز هم به تعویق افتاد.

استاندار تهران گفت: کمیته حفاظت از آب در شهرستان های استان تهران فعال می شود تا متناسب با مشکلات شهرستان تصمیم گیری کند.

اگر این روزها در کنار خانواده یا نزدیکان خود احساس می کنید کم طاقت شده اید، یک دلیل ساده برای این امر وجود دارد.

فرماندار فیروزکوه از تحقق 170 فرصت شغلی در شهرستان فیروزکوه تا پایان سال جاری خبر داد.

میلیون ها نفر از مردم آمریکا به تزریق دوز دوم واکسن کروناویروس اقدام نکرده اند و این رقم در حال افزایش است.