دوشنبه 2 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری زنی که با انتشار ویدیویی اقدام به توهین به مردم شمال کشور کرده بود، خبر داد.

وزیر بهداشت در نامه ای خطاب به وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا بر توقف نقل و انتقال مسافر به شکل مستقیم و غیرمستقیم از هندوستان تاکید کرد.

وزیر بهداشت در نامه ای خطاب به وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا بر توقف نقل و انتقال مسافر به شکل مستقیم و غیرمستقیم از هندوستان تاکید کرد.

رییس مرکز اورژانس تهران با بیان اینکه افسردگی نه تنها در ایران بلکه به خاطر بیماری شیوع کووید19 در کل جهان بیشتر شده است و بر همین اساس انتظار داشتیم که رفتارهای پرخاشگرانه بیشتر شود، گفت: از مردم درخواست می کنیم در نظر بگیرند ممکن است در لحظه تصمیم تکنسین های اورژانس برخی موارد از اقدامات درمانی منطقی به نظر نرسد، اما تمام این اقدامات طبق پروتکل های بهداشتی و درمانی است و نیاز است...

در پی وقوع حریق در یک انبار مواد شیمیایی در بنگلادش دست کم چهار تن کشته و تعدادی مصدوم شدند.

همزمان با تشدید بحران شیوع کروناویروس در هند و محدود شدن ارائه خدمات درمانی، بیماران مبتلا به بیماری کووید -19 در پیاده روها جان خود را از دست می دهند.

سازمان نظام پرستاری اعلام کرد که سازمان تامین اجتماعی دراین روزهای سخت کرونایی بر خلاف قوانین مصوب مجلس و توافقات انجام شده در جلسه چند جانبه ای که با حضور وزیر کار، معاونان، هیئت ریسه تأمین اجتماعی و این سازمان، برگزار شد، عمل می کند.

فردی که اقدام به آزار کودکی خردسال به بهانه مخالفت با تیم فوتبال مورد علاقه‌اش کرده بود، بازداشت شد.

رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت اعلام کرد: هیچ مورد محلی بیماری مالاریا در کشور طی سه سال گذشته مشاهده و ثبت نشده است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وقوع رگبار باران و وزش باد شدید در 19 استان کشور طی امروز و فردا (4 و 5 اردیبهشت) خبر داد.

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت در محدوده قابل قبول است اما عدم وزش باد موثرافزایش غلظت آلاینده‌ها و برقراری شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس در برخی ساعات را به‌همراه خواهد داشت.

معاون اداره کل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت: اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک از سوءاستفاده‌های احتمالی جلوگیری می کند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر از بررسی سلامت نزدیک به 7000 نفر از مسافران ورودی به کشور از نظر ابتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

یک روانشناس گفت: عدم توانایی در کنترل هیجانات منفی نظیر استرس و اضطراب به دو عامل ژنتیک و آموزش الگوهای رفتاری مبتنی بر ترس و اضطراب باز می‌گردد. گاهی به دلیل وراثت و ژنتیک زمینه اخلالات اضطرابی در فرد وجود دارد و گاهی کنترل این هیجانات در موقعیت‌های تنش‌زا از سوی والدین به فرزندان آموزش داده نشده است.

وزارت کشور در قالب فیلم‌هایی کوتاه با هدف آشنایی با قانون شوراها به تشریح این قانون پرداخته است.