دوشنبه 2 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

یک روانشناس درباره تفاوت رفتار والدین در برآوردن نیازهای مادی و عاطفی فرزندان، گفت: رفتار عادلانه با فرزندان به این معنا نیست که میان کودک با نوجوان خود هیچ تفاوتی قائل نباشید و از نظر تامین نیازهای مادی و ابراز محبت به شیوه‌های یکسانی با فرزندان برخورد کنید اما باید توجه داشت که ابراز احساسات و اظهار علاقه در میان فرزندان به خصوص کودکان و نوجوانان نباید به گونه‌ای باشد که روحیه حساس...

کبد یکی از اعضای بدن است و عملکردهای حیاتی بر عهده دارد که اگر از سلامت آن غافل شویم بر تناسب و عملکرد سایر اعضای حیاتی نیز تاثیر می‌گذارد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام از ثبت نام بیش از 16 هزار نفر از هموطنان جهت شرکت در فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کوو ایران برکت خبر داد.

سخنگوی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: تا پایان بهار اولین سری واکسن اسپوتنیک وی، تولید مشترک ایران و روسیه در دسترس قرار می‌گیرد.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران در نامه ای به وزیر بهداشت خواستار تاکید مجدد ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا بر اجرای جدی طرح تقلیل حضور کارکنان دستگاه های مختلف در وضعیت کرونایی قرمز و نارنجی تهران شد.

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی هشدار داد.

وزارت کشور در قالب فیلم‌هایی کوتاه با هدف آشنایی با قانون شوراها به تشریح این قانون پرداخته است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف شدید خودرو پراید با اتوبوس بی آر تی در خط ویژه خیابان آزادی خبر داد.

مشاور وزیر بهداشت و ناظر ویژه روند واکسیناسیون کووید 19طی سفرهایی به سبزوار و سمنان از فرآیند واکسیناسیون کرونا در گروه‌های هدف در دانشگاه های علوم پزشکی بازدید کرد و روند ارائه خدمات را مورد ارزیابی قرار داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق خودرو در تونل بزرگراه جدید پردیس خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق خودرو در تونل بزرگراه جدید پردیس خبر داد.

طرحی با عنوان «طرح پیشگیرانه معاونت امور اجتماعی و پیشگیری از جرم دادسرای عمومی و انقلاب خراسان رضوی»، روز پنجشنبه (2 اردیبهشت) با حضور 34 نفر از دستگیرشدگان و متخلفان حوادث چهارشنبه‌سوری سال 99 اجرا شد و طی آن، این افراد در سطح شهر گردانده شدند و به برخی محله‌هایی که در آن ترقه و نارنجک زده بودند، برده شدند.

وزیر آموزش و پرورش نوشت: بر سیاست آموزش و پرورش در تعمیق فرهنگ حفاظت از محیط زیست، دوستی و احیای زمین تاکید می کنیم.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر 434 بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

رییس ستاد خادم المنتظر شهرداری تهران در آغاز بخش نخست از پنجمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه بر لزوم شناسایی نیازهای واقعی افراد کم‌برخوردار تاکید کرد.