دوشنبه 2 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

تصادف پژو 405 با موتور و پراید در محور برازجان بوشهر یک کشته در بر داشت.

گوش دادن به موسیقی فلوت آرامش‌بخش می‌تواند به کاهش فشار خون کمک کند.

در سال 1399، از یک میلیون و 380 هزار متر مربع به ارزش تقریبی ریالی 14 هزار میلیارد تومان از زمین‌ها و موضوعات ملکی شهرداری تهران صیانت و در دیوان عدالت اداری رای له شهرداری گرفته شد که عدد بسیار قابل توجهی است.

استاندار اردبیل گفت: فاز اول تونل دوم گردنه حیران در محور نمین به سمت آستارا تا پاییز امسال راه اندازی می شود.

به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با توجه به رشد بیماری و افزایش بی سابقه آمار ابتلا و مرگ و میر نسبت به زمان اوج اپیدمی در سال گذشته همه باید مسئولیت پذیر باشند تا زنجیره بیماری قطع شود.

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت در محدوده قابل قبول است، اما افزایش غلظت آلاینده‌ها و برقراری شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس در برخی ساعات روز پیش‌بینی می‌شود.

دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، رتبه بندی آخرین وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان های کشور در بازه زمانی 18 تا 25 فروردین ماه 1400، را اعلام کرد.

اواسط هفته جاری بود که ستادکل نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای از افزایش حقوق سربازان خبر داد و حالا رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح جزئیات این افزایش در حقوق سربازان را تشریح کرده است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه طی 24 ساعت آینده در برخی استان‌های کشور بارش پراکنده رخ خواهد داد، از تداوم این بارش‌ها تا سه‌شنبه (7 اردیبهشت) خبر داد.

انجمن تغذیه ایران نکاتی را درباره تغذیه صحیح و روزه‌داری در پاندمی کرونا مطرح کرد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران ضمن تشریح آخرین وضعیت طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر، درخصوص شیوع کرونای انگلیسی میان معتادان متجاهر بیان کرد: گزارشی از شیوع کرونای انگلیسی میان معتادان متجاهر نداریم.

اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می‌دهد که کیفیت هوا در فروردین ماه طی 27 روز در شرایط مطلوب و طی چهار روز در شرایط آلوده بود.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی با اشاره به فعال شدن سرویس ارسال پیامک به بیمه شدگان پس از دریافت خدمات پزشکی در قالب نسخه الکترونیک گفت: همچنین هر بیمه شده می تواند تمام نسخ پزشکی که برایش ایجاد شده را در سامانه خدمات غیرحضوری مشاهده کند.

رئیس انستیتو پاستور ایران با اشاره به جزئیات فاز سوم مطالعه انسانی واکسن ایرانی - کوبایی کرونا، با تاکید بر آنکه برند "پاستور" برندی است که نمی‌توانیم آن را بر روی هر واکسنی بگذاریم؛ زیرا یک برند 100 ساله است، گفت: از ماه‌ها قبل سعی کردیم که در طراحی، واکسنی را به عنوان واکسن پاستور طراحی و معرفی کنیم که اولا مطمئن باشیم که کاراست و ثانیا از کم بودن عوارضش کاملا مطمئن باشیم.