دوشنبه 2 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از ضرب و شتم تکنسین اورژانس یاسوج توسط افراد مست خبر داد.

مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش دستورالعمل «نحوه برگزاری ارزشیابی پیشرفت تحصیلی - تربیتی نوبت دوم سال تحصیلی 1400-1399» را به ادارات کل آموزش و پرورش استان ابلاغ کرد.

طرح پیشگیرانه معاونت امور اجتماعی و پیشگیری از جرم دادسرای عمومی و انقلاب خراسان رضوی با حضور 34 نفر از دستگیرشدگان و متهمین حوادث چهارشنبه آخر سال و گرداندن آنان در سطح شهر و مشاهده آثار رفتار هنجارشکن خود، اجرا شد.

طرح پیشگیرانه معاونت امور اجتماعی و پیشگیری از جرم دادسرای عمومی و انقلاب خراسان رضوی با حضور 34 نفر از دستگیرشدگان و متهمین حوادث چهارشنبه آخر سال و گرداندن آنان در سطح شهر و مشاهده آثار رفتار هنجارشکن خود، اجرا شد.

مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی وزارت بهداشت گفت: تزریق واکسن در فاز اول و دوم در استان زنجان طبق سند ملی واکسیناسیون، به نحو احسن برای افراد مشمول در حال انجام است.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 453 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 68 هزار و 366 نفر رسید.

ششمین محموله واکسن کرونای روسی اسپوتنیک‌وی امروز وارد تهران شد.

صبح امروز پنج نفر در یک سانحه قطار در منطقه شاه‌جهان پور ایالت اوتارپرادش در شمال هند جان خود را از دست دادند.

انسان، اشرف مخلوقات، حالا به بزرگترین مخاطره برای زمین و آسمان بدل شده است؛ موجودی که تنها به لحظه فکر می‌کند و بهره‌گرفتن هرچه بیشتر از آنچه در اختیار دارد؛ هیچ موجودی در آلوده کردن زمین و آب و هوا، سهم ندارد و شاید نامیدن روزی با عنوان "برای زمین" هدفش وادار کردن بشر به تفکر بیشتر پیرامون محیطی‌ست که تنها متعلق به او نیست.

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد: تغییرات آب و هوایی بزرگترین نگرانی در میان جوانان اروپایی است.

معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست با صدورپیامی به مناسبت روز جهانی زمین بر لزوم احیای زمین تاکید کرد.

محمدکاظم کاظمی با انتقاد از شیوه نظام آموزشی از وجود سوالاتی برای دانش‌آموزان که به گفته او برای پرورش ماشین هستند، می‌گوید.

همزمان با 22 آوریل و روز جهانی زمین شعار "احیای زمین" با تمرکز بر فرایندهای طبیعی، فناوری‌های سبز نوظهور و تفکر خلاق، انتخاب شده تا بتوان اکوسیستم‌های جهان را حفظ کرد.

شرکت داروسازی فایزر اعلام کرد: برخی از واکسن‌های کروناویروس که به نام این شرکت تولید شده و در مکزیک و لهستان به فروش رفته است، تقلبی بوده اند.

نیروهای آتش‌نشانی موفق به مهار آتش‌سوزی بزرگ در میان ضایعات فلزی در شمال شهر میناپولیس ایالات‌متحده شدند.

مقامات هند از شناسایی بیشترین موارد ابتلا به بیماری کووید -19 طی یک روز خبر دادند.