یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بیان کرد: به منظور رفع موانع تولید مهمترین موانع و مشکلات بخش تعاون در استان شناسایی شد.

بخشی از جنگلهای حفاظت شده کرخه و سایت گوزن زرد ایرانی، بامداد یکشنبه 14 شهریور ماه طعمه حریق شد. امسال بیش از 30 فقره آتش‌سوزی در جنگلهای حفاظت شده کرخه گزارش شده است. این آتش‌سوزی در چند قدمی محل نگهداری گوزن زرد ایرانی اتفاق افتاده که توسط محیط بانان و آتش‌نشانان مهار و مانع از پیشروی آتش به سمت محل زندگی گوزن زرد ایرانی شدند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس قم گفت: در طول 20 سال گذشته، بیش از 130 مدرسه به همت خیران مدرسه‌ساز قم به فضای آموزشی استان قم اضافه شده است.

یک عضو شورای شهر تهران در تذکری 14 بند را به عنوان توصیه هایی به شهردار تهران مطرح کرد.

یک پزشک آمریکایی نسبت به مصرف ایورمکتین به عنوان دارویی برای درمان بیماری کووید -19 هشدار داد.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت، مجموع واکسن‌های کرونا تزریق شده در کشور به 29 میلیون و 152 هزار و 527 دز رسید.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، متاسفانه در شبانه روز گذشته 610 بیمار کووید19 در کشور جان خود را از دست دادند.

محققان دانشگاه کارولینای شمالی اعلام کردند که کووید -19 خیلی سریع می‌تواند از فردی به فرد دیگر که در زیر یک سقف زندگی می‌کنند، سرایت کند. همچنین نتایج این تحقیق برخی اطلاعات ضروری را در مورد چگونگی و چرایی آسیب بیشتر جوامع رنگی پوست نسبت به سایر جمعیت در طول همه‌گیری ارائه کرد.

نتایج تحقیقات جدید نشان داده است که ارتباط بین مغز و اندام‌های داخلی ما با چگونگی احساس ما در مورد ظاهرمان مرتبط است.

وزش باد در استان تهران و افزایش غلظت آلاینده ازن در هوای پایتخت امروز (14 شهریورماه) پیش‌بینی می‌شود.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز دو نفر از اعضا را برای عضویت در هیات بدوی رسیدگی به کفالت نظام وظیفه، یک عضو برای عضویت در هیات حل اختلاف موضوع ماده 38 آئین نامه معاملات شهرداری تهران و دو نفر را برای عضویت در هر یک از شعبه های اول و دوم کمیسیون ماده 77 قانون شهرداری انتخاب کردند.

پژوهشگران "مایو کلینیک" سعی دارند با کمک یک الگوریتم جدید مبتنی بر هوش مصنوعی، به درمان بیماری‌های روانی و آسیب‌های مغزی بپردازند.

نایب رییس شورای عالی استان‌ها با اشاره به امکانات سیستم جدید سامانه 1888 از بهبود سازو کار دریافت پیام های مردمی و ارائه بسته های تشویقی به شهروندان افشاکننده فساد خبر داد.

در حالی‌که هنوز موضع عراق درباره اربعین در شرایط کرونایی امسال اعلام نشده، کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین زمان و شرایط پیش‌ثبت‌نام از متقاضیان زیارت کربلا در اربعین را اعلام کرد.

یک عضو شورای شهر تهران بر لزوم پرداخت به موقع حقوق کارگران رفت و روب شهرداری تهران تاکید کرد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد از کسب رتبه زیر هزار کنکور سراسری توسط 128 نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت خبر داد و گفت: هفت نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت نیز حایز رتبه زیر 100 شده‌اند.