سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت ماموستا عبدالقادر بیضاوی - امام جمعه اهل سنت ارومیه - را تسلیت گفت.

وزیر امور خارجه ایران در جریان نخستین سفر خود به کوبا از «مرکز مطالعات پیشرفته CEA» و «مرکز مهندسی ژنتیک و بیوتکنولوژی CIGB» این کشور بازدید کرد.

در گفت‌وگوی تلفنی محمدابراهیم طاهریان نماینده ویژه وزیر امور خارجه ایران با محمد حنیف اتمر سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی افغانستان، طاهیران اقدام تروریستی اخیر در دانشگاه کابل را محکوم و با دولت و ملت افغانستان ابراز همدردی کرد.

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل با اشاره به سابقه مذاکره ایران با دو حزب دموکرات و جمهوری خواه در آمریکا گفت: ذوق زدگی از آمدن یکی و رفتن دیگری همان یافتن سراب آرزوها در آمریکاست.

یک استاد دانشگاه گفت: قوه قضائیه امریکا مستقل است و هیچ وابستگی نه به آقای بایدن و نه به آقای ترامپ دارد و اگر قوه قضائیه امریکا به این نتیجه برسد که تقلب صورت گرفته است حتما آرا را ابطال می‌کنند و با همدیگر شوخی ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر مطابق معمول روزهای جمعه در پیامی تحت عنوان پیام آدینه به مسائل و نکات مهم روز پرداخته است.

رایزن فرهنگی ایران در اتریش گفت: قاتل اتفاقات اخیر وین اروپایی است با ریشه مقدونیه‌ای و متولد اتریش. با این حال برای حمله به اسلام، رسانه‌ها کم نمی‌گذارند.

سومین قسمت از سری‌پادکست‌های «رادیو ایسنا» را در زمانی اجرا و منتشر می‌کنیم که می‌توان گفت بزرگترین اتفاق سیاسی حال حاضر جهان در این هفته رخ داده است؛ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا؛ انتخاباتی که امسال در بسیاری از کشورها از جمله ایران، مهمتر از قبل جلوه کرد و بسیاری از مخاطبان خبرهای آن رو پیگیری کرده‌اند. هنوز برای اعلام رسمی رئیس‌جمهور آمریکا زود است و باید منتظر نتایج قطعی چند ایالت...

وزیر خارجه کشورمان با صدور پیامی درگذشت سه عالم بزگ اهل سنت را تسلیت گفت.

نماینده اهواز، کارون، باوی و حمیدیه با بیان اینکه در این هفته جلسه ای در خصوص آلودگی هوا توسط محیط زیست تشکیل می‌شود، گفت: هم سازمان محیط زیست باید جدی تر با عوامل مرتبط با آلایندگی برخورد کند و هم اینکه شرکت توسعه نیشکر و شهرداری اهواز باید به تعهدات خود عمل کنند و اولویت‌های خود را تغییر دهند.

فرمانده قرارگاه شمال‌غرب ارتش گفت: امنیت و آسایش مرزنشینان، اولویت ما است.

بازگشت بزرگترین کارخانه نساجی خاورمیانه به صاحب اصلی‌اش / تاکیدات رئیس جمهور در جلسه روسای کمیته های ستاد ملی مبارزه با کرونا / واکنش یک وزیر صهیونیست به بازگشت احتمالی بایدن به برجام / ترور شهید سلیمانی عامل شکست احتمالی ترامپ / اظهارات رئیس‌جمهور ونزوئلا پس از دیدارش با ظریف و... در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید 15و16 آبان 1399 مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می‌توانید آنها را در...

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: مقاومت فلسطین و امت اسلامی همه سرزمین اشغالی فلسطین را آزاد خواهند کرد.

معاون فرهنگی و مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه علامه طباطبائی با حضور در سفارت جمهوری اسلامی افغانستان در تهران دفتر یادبود دانشجویان شهید دانشگاه کابل را امضا کردند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: با تمام توان در مسیر ایجاد امنیت و آرامش برای کشور تلاش خواهیم کرد و اجازه عرض اندام خارج از قوانین و مقررات بین‌المللی را به هیچ قدرتی نخواهیم داد.

صفحه ویژه "آمریکای آشفته" در پایگاه اطلاع رسانی Khamenei.ir آغاز به کار کرد.