سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان گفت: جو - بایدن" هم احتمالا کپی برابر اصل اسلافش است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید به سمت و سوی آموزش های سکویی حرکت کنیم اظهار کرد: سه سال پیش این موضوع را در صحن علنی مجلس اعلام کردیم اما متاسفانه هنوز ادبیات آموزش سکویی در کشور ما مطرح نیست و این موضوع در ادبیات دانشگاهی ما نه تنها جایگاهی ندارد بلکه وارد ادبیات علمی کشور نیز نشده است و امیدواریم در برنامه هفتم توسعه بتوانیم رد و پای این کار را...

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: مرحوم عسکراولادی در مسیر خدا بود و عمر خود را برای خدا گذراند و من هیچ وقت ندیدم او به دنبال مطرح کردن خودش باشد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در انگلیس در توییتی نوشت: زندگی ترامپ با حسرت یک تماس از سوی ایران پایان یافت.

اعضای مجمع نمایندگان تهران مجلس دهم در پیامی ضمن تسلیت درگذشت محمدرضا نجفی نماینده سابق تهران، به مقاومت و پافشاری وی برای قرائت گزارش تفحص از خودروسازان داخلی در صحن علنی مجلس اشاره و عنوان کردند که بودجه این گزارش در حساب بدهی شخصی وی به مجلس ثبت شد.

مشاور رئیس جمهوری با تاکید بر ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در برابر ایالات متحده آمریکا در دوران ریاست جمهوری ترامپ، خاطرنشان کرد: اگر بایدن بیاید به او هم می‌گوییم "آزموده را آزمودن خطاست".

نماینده ویژه وزیر امور خارجه کشورمان در امور افغانستان با همتای آلمانی خود در مورد آخرین روند تحولات در افغانستان رایزنی کرد.

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، طی پیامی از تلاش های ارزشمند سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای توجه و خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ارتش تقدیر کرد.

این گزارش شامل عکس‌های منتخب خبرگزاری ایسنا از رویدادهای خبری یک هفته گذشته (10 تا 16 آبان‌ماه 1399) است.

سفیر کشورمان در یمن با حضور در منزل وزیر پیشین ورزش و جوانان این کشور که اخیرا در صنعا ترور شد، شهادت وی را به خانواده اش تسلیت گفت.

مشاور رئیس جمهوری به طرح پرسشی درباره دنیای بعد از ترامپ و مواجهه برخی کشورها با ایران در شرایط جدید پرداخت.

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: طی چند روز گذشته عبارت «جان پدر کجاستی؟» در سراسر ایران بر سر زبان‌ها افتاده و هر کس آن را تکرار می‌کند، در دلش با آن پدر و همه پدر و مادرهای دانشجویان و همه ملت افغانستان همدردی می‌کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پیامی درگذشت محمدرضا نجفی نماینده مردم تهران در دوره دهم مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی به محورهای مهم سفرش به کوبا و گفت و گو با مقامات این کشور اشاره کرد.

دبیر دومین همایش بین الماللی گام دوم انقلاب از تمدید فراخوان مقاله به دومین همایش بین المللی گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی؛ الگوی تربیت مدیران جهادی تمدن‌ساز تا پایان آبان ماه 1399 خبر داد.

نماینده مجمع نمایندگان تهران در ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد که بر اساس نظر کارشناسان به جز قرنطینه 2 الی 3 هفته ای تهران راه دیگری برای برون رفت از این وضعیت وجود ندارد.