چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه تهاجم علیه ملت ایران مضرات زیادی برای دشمن دارد، گفت: امروز ما از قدرت بازدارندگی کم‌نظیر برخورداریم.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی علت شکست احتمالی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را ترور شهید سردار قاسم سلیمانی دانست.

آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با حضور سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه صبح امروز در حسینیه «عاشقان ثارالله» شهر زاهدان برگزار شد.

سفیر کشورمان در باکو در دیداری ویدیوکنفرانسی با وزیر انرژی جمهوری آذربایجان درباره همکاری های دوجانبه دو کشور در بخش انرژی و درگیری قره باغ گفت وگو کردند.

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به سازمان حفاظت محیط زیست کمک شود گفت که برای کمک به صندوق حفاظت از محیط زیست از اعتبارات ملی استفاده شود.

با امضای معاون اول رئیس جمهور، اصلاحیه مصوبه واگذاری سهام دولت در صندوق (ETF) ابلاغ شد.

رئیس جمهور با بیان اینکه مهم نیست دولت بعدی آمریکا دست چه کسی باشد گفت: ما دشمنان را وادار می‌کنیم که قانون، مقررات و پیمان‌ها را اجرا کنند.

معاون اول رییس جمهور در پیامی درگذشت سید عباس پورهاشمی معاون اسبق توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و قائم مقام مجمع خیرین سلامت را تسلیت گفت.

فاز اول مگا پروژه" انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی ایران"، امروز (پنجشنبه) با فرمان رییس جمهوری به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در سیرجان افتتاح شد

معاون قضایی دادستان کل کشور به ادعای یک رسانه داخلی مبنی بر «فاقد صلاحیت بودن امضاءکنندگان مصوبه ناظر بر صدور مجوز ترخیص کالا از گمرکات با منشا ارز اشخاص»، پاسخ داد.

از مرحله نخست طرح انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی کشور و سه طرح مرتبط با آن توسط رئیس جمهور و از طریق ویدئوکنفرانس بهره برداری شد.

یک کارشناس اقتصاد مسکن گفت: انتخاب ترامپ می تواند زمینه ساز نوسان نرخ ارز و پیروزی بایدن منجر به رونق بازار مسکن شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس یازدهم گفت: حرف ما این است که آمریکا در منطقه دخالت نکند. چرا آمریکا باید خود را ارباب منطقه بداند؟ اگر آمریکا این رفتارها را اصلاح کند، ما با او دشمنی نداریم اما این کشور هر روز روند خیانت را سنگین‌تر می‌کند.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری گفت: کشورهایی که با رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط انجام داده اند چیزی جز ذلت و عقب ماندگی اقتصادی به دست نیاوردند.

دفتر دادستانی کارولینای شمالی آمریکا در یک بیانیه با مطرح کردن ادعاهایی علیه ایران، دامنه 27 پایگاه اینترنتی را با توجیه کنترل شدن شان توسط ایران و تلاش آن ها برای اثرگذاری بر باورهای جمعی مخاطبان در آمریکا و دیگر جاهای جهان با انتشار اطلاعات غلط، مسدود کرد.

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه نباید به نتیجه انتخابات آمریکا دل ببندیم چرا که سگ زرد برادر شغال است، گفت: اگر شاهد این بودیم که آن ها از خوی استکبارگری و تروریسم دولتی دست برداشتند و نرمشی نشان دادند شاید گشایشی رخ دهد.