پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

در جلسه امروز مجلس 8 سوال از وزیر خارجه اعلام وصول شد.

استاندار بوشهر گفت: خواهش من از مدیریت شهری این است که دچار روزمرگی نشود و قاطعانه به دنبال برنامه‌ها برود، آنچه امروز مردم بوشهر انتظار دارند و شهردار با مدیریت خود و عمل و پیگیری و کار آن را اثبات می کند.

دو نماینده مجلس برای عضویت هیات نظارت بر اندوخته اسکناس انتخاب شدند.

سفیر ایران در لندن در توییتی نوشت: از امروز در پنجمین سالگرد اجرای برجام، تمامی محدودیت‌های بین المللی صادرات و واردات تسلیحات که بیش از ده سال است علیه کشورمان وضع شده اند، پایان می یابند.

به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی در پیامی این هفته را به فرمانده ناجا و تمام کارکنان خدوم آن تبریک گفت.

بیست و ششمین برنامه از سلسله پیش رویدادهای همایش بین‌المللی «افول آمریکا؛ روند گذشته و تحولات آینده» با عنوان «افول آمریکا، بیداری ملت‌ها و بلوک شرق» به میزبانی مرکز مطالعات دینی و فلسفی «المعارف الحکمی» در لبنان برگزار شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در گذشت والده و اخوی سه تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفته و خواستار آمرزش و غفران الهی برای آنان شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی لایحه الحاق یک تبصره به ماده 14 قانون صدور چک به صورت یک فوریتی موافقت کردند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی گفت که اگر امروز تحریم تسلیحاتی به پایان رسیده و کشور می‌تواند وارد بازار تسلیحات دفاعی شود همه در بستر توافق هسته‌ای برجام رخ داده است.

دبیر ستاد حقوق بشر چمهوری اسلامی ایران گفت: "دادرسی عادلانه" حق هر متهم و بهره‌مندی از "شرایط مناسب در زندان" حق هر محکوم است.

لایحه موافقت نامه حمل و نقل بین المللی جاده‌ای و کالا بین ایران و سوئیس تصویب شد.

سفیر کشورمان در آذربایجان تاکید کرد: با استقلال و اقتدار در تهران درباره منافع ملی و امنیت کشور تصمیم می گیریم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی با فوریت به طرح تأمین کالاهای اساسی با کالابرگ الکترونیکی در صحن علنی مجلس شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی از بررسی گرانی ها و کنترل بازار در جلسه رو چهارشنبه هفته جاری مجلس خبر داد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای رفع ایراد شورای نگهبان ماده واحده لایحه اصلاح قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب را حذف کردند.

معاون وزیر امور خارجه روسیه اظهار کرد که علیرغم تهدید آمریکا به تحریم، همکاری نظامی روسیه با ایران پس از پایان تحریم تسلیحاتی ادامه می یابد.