پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

جلسه دبیران استانی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با بررسی موضوع نامزدهای انتخابات 1400 برگزار شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امشب با حضور در برنامه گفت‌وگو محور و زنده " تیتر امشب" شبکه خبر به موضوع پایان یافتن محدودیت‌های تسلیحاتی خواهد پرداخت.

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد که فرق چندانی بین بایدن و ترامپ وجود ندارد.

معاون هماهنگ کننده ارتش با صدور پیامی خطاب به رییس سازمان تربیت بدنی ارتش، فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک گفت.

سخنگوی هیات منصفه جرایم مطبوعاتی و سیاسی از رسیدگی به دو پرونده مطبوعاتی در روز جاری خبر داد.

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه گفت: در موج‌های اول و دوم شیوع ویروس کرونا در بیمارستان بقیه الله (عج) قریب به 550 تخت؛ بیمار بستری شدند و امروز نیز حدود 300 بیمار بستری هستند.

کمالوندی گفت: "نه" محکم جامعه جهانی به تحریم تسلیحاتی ایران شروع خوبی برای آغاز یک سری واکنش‌های جامعه بین‌الملل در مقابل ناهنجاری‌های آمریکای ترامپی است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در زاگرب با اشاره به لغو تحریم تسلیحاتی ایران در توییتی نوشت که لغو این تحریم ها نشان داد اروپا می تواند با شکستن تحریم یکجانبه دارویی و تجاری مردم ایران، از اصول بنیادین خود به نحو موثرتری پشتیبانی کند.

سخنگوی هیات منصفه جرایم مطبوعاتی و سیاسی از برگزاری دومین دادگاه جرایم سیاسی خبر داد.

واکنش قالیباف به گرانی‌ها و پایان محدودیت‌های تسلیحاتی / اظهارات روحانی رئیس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت / پایان محدودیت‌های تسلیحاتی ایران پس از 13 سال و... در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید امروز مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می‌توانید آنها را در این گزارش مرور کنید.

‌رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: 91 درصد خدمات سازمان به بخش معاینات بالینی مربوط می‌شود و عمده خروجی‌های سازمان از معاونت پزشکی و آزمایشگاهی است.

عبدالله عبدالله رئیس شورای عالی مصالحه افغانستان یکشنبه 27 مهر، با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

سیدشهاب الدین چاوشی در یادداشتی با عنوان «آشفتگی در ادبیات سیاسی ایران» تاکید کرد: همه باید درصدد جذب حداکثری مردم برآیند و بدانند که به قول شهید رجایی بدون دست می توان زندگی کرد و بدون مردم هرگز.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از رفع ابهام درباره استخدام رسمی ایثارگران خبر داد.

عبدالله عبدالله رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان که امروز یکشنبه وارد تهران شد، فردا دوشنبه با شمخانی دیدار می‌کند.