پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها اهداف خود را پیش می‌برند و به فکر پیشرفت و امنیت کشورهای اسلامی نیستند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در تشریح بررسی های جلسه امروز کمیسیون متبوع خود عنوان کرد: در جلسه امروز لایحه الحاق بخشی از وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به وزارت صنعت، معدن و تجارت مورد بحث و بررسی قرار گرفت که از سوی اعضا با مخالفت روبرو شد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به پایان یافتن تحریم‌های تسلیحاتی شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران تاکید کرد که این رژیم باید قوی‌تر شود.

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ضمن بیان این موضوع که امروز اعضای کمیسیون متبوع وی با رییس قوه قضاییه دیدار داشتند، مطالب و مباحث مطرح شده در این دیدار را تشریح کرد.

عضو شورای عالی سیاسی انصارالله یمن نوشت: «از مواضع بین‌المللی که حمایت خود را نسبت به آزادی اسیران ابراز کردند، استقبال می‌کنیم.» محمدعلی الحوثی همچنین گفته «برای تبادل همه اسیران از جمله محمود الصبیحی و دیگران و افراد از تابعیت‌های دیگر آماده هستیم.» به‌تازگی بیش از هزار اسیر جنگ یمن، توسط کمیته بین‌المللی صلیب سرخ، آزاد و به منطقه مبدأ یا کشورهای خود بازگردانده شدند. جنگ یمن تاکنون...

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات طرح احکام کلی بودجه سال 1400 (اصلاح ساختار بودجه) در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ادامه بررسی طرح تشکیل سازمان پدافند غیر عامل در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی روند اجرای پروژه راه آهن تهران - قم - اصفهان در جریان جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

رئیس شورای عالی مصاحله افغانستان در توییتی محور دیدار خود با رئیس مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور امکان دریافت گزارش سایت‌های قمار، شرط بندی و فیشنگ در بستر پیام رسان‌های داخلی را فراهم کرده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت که احتمالا این کمیسیون با برگزاری کنکور نظام قدیم برای یک سال دیگر موافقت خواهد کرد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از ادامه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

بر اساس قطعنامه 2231 شورای امنیت بامداد امروز (یکشنبه) تحریم های تسلیحاتی علیه جمهوری اسلامی ایران به پایان رسید، این مساله بازتاب گسترده ای در رسانه های عربی به دنبال داشت.

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) از فراخوان مقاله به دومین همایش بین المللی گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی؛ الگوی تربیت مدیران جهادی تمدن‌ساز خبر داد.

سخنگوی سازمان غذا و دارو به برخی ادعاها مبنی بر ساخت داروی قطعی درمان کرونا در برخی استانها که در صحن علنی مجلس عنوان شده، پاسخ داد.

فرمانده کل سپاه شهیدان مدافع حرم را استوانه‌های مستحکم عزت، سرافرازی و و سربلندی کشور توصیف و تصریح کرد: آنچه امروز در این سرزمین به نام عزت، امنیت، ارامش، پیشرفت، رفاه و سربلندی وجود دارد مدیون رشادت دلیرمردانی است که به آرزوهای دنیایی خود پشت کردند و راه نورانی جهاد را که سعادت مسلمانان در آن نهفته است، برگزیدند