سه‌شنبه 17 مهر 1403

باید کرونا را به عنوان یک شگفتی ساز برای انتخابات 1400 در نظر گرفت

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
باید کرونا را به عنوان یک شگفتی ساز برای انتخابات 1400 در نظر گرفت

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: قطعا باید این بیماری را هم به عنوان یک شگفتی ساز برای انتخابات 1400 هم ببینیم و همه تمهیدات لازم و تجاربی که در همه پرسی روسیه، پارلمان کره جنوبی و انتخابات امریکا انجام شد، ببینیم که کدام را می توانیم اجرا کنیم.

"جمال عرف" ظهر امروز 25 آبان ماه در مراسم تکریم و معارفه استاندار کرمان با اشاره به چتر بودن شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: دلسوزی نسبت به انسجام و اتحاد داخلی و جلوگیری از شکاف دغدغه و ویژگی چهره داخلی شهید سلیمانی بود.

وی در ادامه درباره شخصیت "علی زینی وند" به عنوان استاندار جدید کرمان افزود: آقای زینی وند دو ویژگی برجسته ادب و اخلاق را دارد و سوابق اجرائی به وی کمک می کرد کارها را دنبال کند.

عرف با تشکر از تلاش ها و زحمات دکتر فدائی استاندار سابق کرمان تصریح کرد: آقای زینی وند ذهن فعالی دارد و کوشا و با انگیزه است و با این انتصاب 15 سال سن مدیریت استان کاهش پیدا کرد و امیدواریم آقای زینی وند همین ریل و روند کار را با سرعت و انگیزه بیشتر پیش ببرد.

معاون سیاسی وزیر کشور بیان کرد: شاید مهم ترین سیاست دولت این است که بتواند با آرامش فضائی ایجاد کند که امنیت مهیا شود و اقتصاد، امنیت و آرامش اولویت های دولت است تا بتواند کار را دنبال کند.

وی اظهار کرد: درگیر یکی از پاندمی هایی که این نسل به خود ندیده، هستیم و همه دنیا درگیر شده و فشار سنگینی روی مردم، مدیریت کشور و معیشت و بهداشت مردم وارد شده و در کنار آن فشار سنگینی از تحریم ها وارد می شود و شاید مهم ترین وظیفه دولت این است این مرحله را به درستی و سیاست گذاری دقیق پشت سر گذاشته و فضای آرامی برای انتخابات 1400 ایجاد کند.

عرف تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که انتخابات را با سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت برگزار کنیم و انتخابات امن با مشارکت قابل قبول و حضور همه گروه ها و جناح هائی که در خانواده انقلاب اسلامی تعریف می شوند، داشته باشیم.

معاون سیاسی وزارت کشور اظهار کرد: قطعا باید این بیماری را هم به عنوان یک شگفتی ساز برای انتخابات 1400 هم ببینیم و همه تمهیدات لازم و تجاربی که در همه پرسی روسیه، پارلمان کره جنوبی و انتخابات امریکا انجام شد، ببینیم که کدام را می توانیم اجرا کنیم.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از خدمات دکترمحمدجواد فدائی استاندار سابق کرمان تجلیل و علی زینی وند به عنوان استاندار جدید کرمان معرفی شد.

انتهای پیام