چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری تسنیم

نماینده مرودشت در مجلس به عنوان سی و هشتمین نمایند مجلس یازدهم به ویروس کرونا مبتلا شد.

خبرگزاری ایسنا

معاون بهداشت وزیر بهداشت در آستاته روز ملی روستا و عشایر از افتتاح 313 طرح بهداشتی در استان فارس خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

ارسال آثار سوگواره روایت شیدایی شامل عکس و فیلم کوتاه تا پایان ماه صفر تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از اجرای طرح برخورد قانونی با تاکسیرانانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند پیرو مصوبه ستاد کرونای تاکسیرانی خبر داد و گفت: از نیمه مهر ماه استفاده از ماسک در ناوگان تاکسیرانی الزامی است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - سرپرست شبکه دامپزشکی بینالود از نابودسازی بیش از یک هزار کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف و تاریخ گذشته در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران تاکید کرد: شکوفایی شهرها درگروی توسعه همکاری مراکز پژوهشی مجلس و مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران است.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - فرماندار ویژه کاشان، توسعه متوازن را یکی از اولویت‌های اساسی دانست و گفت: توجه به این امر موجب شده است که امسال افزایش سه برابری طرح‌های روستایی را نسبت به سال گذشته در این شهرستان شاهد باشیم.

خبرگزاری ایرنا

گناباد - ایرنا - رییس شبکه دامپزشکی گناباد گفت: 117 هزار و 724 راس دام سبک و سنگین این شهرستان طی نیمه نخست امسال در مقابل بیماریهای مختلف واکسینه شدند.

خبرگزاری ایسنا

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی نیز به بیماری کرونا مبتلا شد.

خبرگزاری مهر

مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید، از شروع واکسیناسیون آنفلوانزای جانبازان شیمیایی و 70 درصد خبر داد.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهوری بر اینکه دانشگاه‌ها می‌توانند کانونی برای حل مشکلات صنعت کشور باشند تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - خانه بهداشت سیار عشایری منطقه چاه‌بید شهرستان پاسارگاد از توابع استان فارس، عصر دوشنبه از طریق ویدیو کنفرانس با دستور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری افتتاح شد.

خبرگزاری ایسنا

«ایران و قزاقستان در برنامه‌ای مشترک برای هزاروصدوپنجاهمین سال تولد فارابی، پیشنهاد برگزاری یک کنفرانس علمی - سیاسی را در 19 اکتبر به صورت ویدیویی و با این محوریت مطرح و برنامه‌ریزی کردند.»

خبرگزاری مهر

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کار دانشگاه، امروز یک کار جهادی است و باید ببینیم که این سال تحصیلی را مانند شروع‌های دیگر با چه هدف و انگیزه‌ای شروع می کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فهرست جدید آزمایشگاه‌های غیردولتی دارای مجوز انجام آزمایش تخصصی تشخیص مولکولی کرونا (ویرایش 12 مهر ماه) را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی استان فارس گفت: در 6 ماه نخست سال 99 حدود 6 میلیون کیلوگرم فرآورده خام دامی، خوراک دام و طیور تحت نظارت این اداره کل به خارج از کشور صادر شد.