یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - رییس تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت: برگزاری هر نوع مراسم و حرکت دسته‌های عزاداری در روز اربعین ممنوع بوده و هیات‌ها اجازه برگزاری هیچ گونه مراسمی را ندارند.

خبرگزاری مهر

معاون اداره کل فراهم آوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی گفت 396 پایان‌نامه با موضوع امام حسین (ع) و حماسه عاشورا در این‌سازمان موجود است و اطلاعات توصیفی این آثار در کتابشناسی ملی ثبت شده است.

خبرگزاری ایسنا

حامد علی‌اکبرزاده در یادداشتی با عنوان «در جست‌وجوی سوگواری‌های ناممکن!» به مفهوم سوگواری پرداخته است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: 80 هزار دانش‌آموز و دانشجو در کشور تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند که 6 هزار نفر از آنان نخبه علمی هستند.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - کارشناس ارشد تغذیه در دانشگاه علوم پزشکی فسا از توابع استان فارس گفت: اسیدهای چرب ترانس که در روغن‌های جامد، مارگارین (کره گیاهی)، کیک‌ها و شیرینی‌ها وجود دارد به کاهش ایمنی بدن در مقابله با ویروس کرونا می‌انجامد.

خبرگزاری ایسنا

کارکنان دانشگاه "آکسفورد"(Oxford) از این پس با هدف تحت نظر گرفتن دانشجویان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مجهز به دوربین‌هایی پوشیدنی خواهند بود.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - یک متخصص زنان و زایمان در خصوص عوارض کمبود ویتامین دی و میزان مناسب مصرف آن در دوران بارداری توضیح داد.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - در شرایطی که آذربایجان‌شرقی از نظر آمار مبتلایان به کرونا، تعداد بستری‌ها و فوتی‌های ناشی از آن در وضعیت قرمز قرار دارد، مسوولان نهادهای ذیربط، تشدید نظارت‌ها در کنار تقویت حس مسوولیت‌پذیری شهروندان را راهکار اصلی مقابله با این ویروس مرگبار می‌دانند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جزئیات بسته حمایتی دولت برای بخش گردشگری را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

شهرری ایرنا مدیر اداره بهزیستی شهرستان ری با اشاره به آسیب پذیر بودن سالمندان در مقابل ویروس آنفلوانزا و کرونا، گفت: 2 هزار و 200 واحد واکسن آنفولانزا به مرکز سالمندان آسایشگاه خیریه کهریک تحویل شد.

خبرگزاری ایرنا

آبادان - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر گفت: مسیر پیاده‌روی به سمت شلمچه در روز اربعین بسته است و از تردد افراد به سمت مرز جلوگیری می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس، میانگین حضور دانش‌آموزان این شهرستان مرزی در کلاس درس را با توجه به شرایط کرونا حدود 58 درصد اعلام کرد و گفت که تعداد دانش‌آموزان ساکن مناطق روستایی گنبد که به مدرسه نمی‌روند 35 درصد است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ادامه بی‌توجهی رئیس‌جمهوری آمریکا به توصیه‌های بهداشتی در بحبوحه شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید 19، آن هم در کوران تبلیغات انتخاباتی، حتی انتقاد هم حزبی‌های او را نیز برانگیخت.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - همراه با سرد شدن هوا و آغاز فصل پاییز و جا خوش کردن بیماری کووید -19، بازار افزایش خودسرانه قیمت اقلام بهداشتی مورد نیاز برای مقابله با این بیماری نیز داغ شده است.

خبرگزاری میزان

رییس سازمان غذا و دارو اعلام کرد که پیگیری‌ها نشان می‌دهد که بتوانیم ظرف 10 تا 15 روز آینده توزیع و عرضه واکسن آنفلوآنزا را در داروخانه‌ها نیز آغاز کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ادامه خیانت های بی شمار آل سعود در حق فلسطینیان و مسلمانان آن قدر گسترده شده که حتی صدای سازمان عفو بین‌الملل را نیز درآورده است.