یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری تسنیم

امکان دورکاری پس از بحران کرونا مخصوصا در مورد بانکهای اروپا که نسبت به همتایان آمریکایی خود سوددهی کمتری داشته‌اند، این یک فرصت غیرمنتظره برای کاهش هزینه است.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان برای تمدید یک هفته‌ای محدودیت‌ها اقدام کرده که در صورت تایید وزارتخانه‌های کشور و بهداشت اجرایی می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - امام جمعه مهاباد با اشاره به تعطیل شدن اماکن مذهبی و مساجد گفت: روحانیون و امامان جماعت مساجد شهر و روستاها از برگزاری هرگونه تجمع و نماز جماعت در مسجد خودداری کرده و همکاری لازم را با ستاد مقابله با کرونا داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

گچساران - ایرنا - فرماندار گچساران گفت:549 مورد تست کرونا طی 2 هفته گذشته (مهر ماه) در این شهرستان گرفته شد که 53 درصد آن مثبت است.

خبرگزاری ایسنا

با توجه به ابتلای چند بازیکن تیم ملی اوکراین به کرونا، مربی دروازه بان های این کشور به عنوان دروازه بان دوم اوکراین برابر فرانسه انتخاب شد.

خبرگزاری ایسنا

یک فعال جهادی و دبیر ستاد دانشجویی مقابله با کرونا هرمزگان گفت: پشتوانه اصلی ستاد دانشجویی مبارزه با کرونا، دانشجویانی بودند که برای خدمت شبانه روزی به مردم پا به عرصه گذاشتند تا باری از روی دوش پزشکان، پرستاران و تمامی کادر بهداشت و درمان برداشته شود.

خبرگزاری ایرنا

استانها - ایرنا - موج جدید شیوع بیماری کرونا و ثابت ماندن آمار سه رقمی جانباختگان نگرانی ها را افزایش داده است و در این شرایط ستادهای استانی محدودیت هایی را در برخی استانها دوباره اعمال کرده اند که شدت این محدودیت ها بسته به شرایط قرمز یا هشدار استانها دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آمار فروش تماشاخانه‌های زیرمجموعه اداره‌کل هنرهای نمایشی شامل مجموعه تئاترشهر، تالار سنگلج و تالار هنر در شش ماهه نخست سال 1399 اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان فردیس اعلام کرد در اجرای طرح خیبر چهار، 105 فقره سرقت در فردیس کشف شد.

خبرگزاری ایسنا

با تصمیم هیأت وزیران و به منظور ایجاد چرخه اقتصادی مناسب در صنعت برق، تشکیل بازار رقابتی و بالا بردن راندمان تولید، ایجاد توسعه پایدار صنعت برق کشور و امنیت عرضه برق، کلیه مشترکان صنعتی برق با قدرت بالای پنج مگاوات، موظف به تأمین انرژی الکتریکی مورد نیاز خود از طریق قراردادهای دو جانبه و یا سایر روش‌های متداول در بورس انرژی شدند.

خبرگزاری ایسنا

اعلام امار فروش تماشاخانه‌های دولتی تهران پس از گذشت نزدیک به یک سال دوباره از سر گرفته شد ولی همچنان خبری از آمار تماشاخانه‌های غیردولتی نیست.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشریح آخرین آمار بیماران و بهبودیافتگان کرونا در کشور، گفت: در طول 24 ساعت گذشته 239 نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: امسال مراسم اربعین حسینی با توجه به شیوع ویروس کرونا در فضای باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 483 هزار و 844 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 239 بیمار کرونایی دیگر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 27 هزار و 658 نفر رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی پیام تسلیتی صادر و در آن تاکید کرد: تکامل عاشورا در اربعین حسینی متجلی است.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفت فیلم کوتاه تولیدی حوزه هنری این استان موفق به دریافت جایزه در شانزدهمین جشنواره استانی مقاومت شدند.