یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

شیوع کرونا، وضعیت اقتصادی تمام جهان را در هم کوبید. اما حتی در این شرایط، چند کشور به صادرات خود ادامه دادند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - روزهای پاییزی هزاران رنگ در حالی فرا رسید که امسال نگرانی از شیوع ویروس‌های مخصوص این فصل با جولان ویروس منحوس کرونا مضاعف شده است و به گفته کارشناسان هم زمانی عرض اندام این 2 ویروس و علائم مشابه ابتلا به آن در صورت بی‌توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی روزهای سختی را برای عموم مردم به خصوص سیستم بهداشت و درمان رقم خواهد زد.

خبرگزاری ایسنا

همزمان با ایام اربعین حسینی، پویش تلاوت قرآن کریم هدیه به امام حسین (ع) با عنوان «#هدیه_قرآنی_به_امام _حسین (ع)» به همت شورای قرآنی کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین و رادیو اربعین، در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به حوزه بهداشت و درمان استان داشته، گفت: در نتیجه تلاش های صورت گرفته 810 تخت بیمارستانی در مدت هفت سال گذشته به مجموع تخت های بیمارستانی هرمزگان اضافه شده است.

خبرگزاری ایسنا

ویژه برنامه‌های روز اربعین در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) به روی آنتن شبکه قرآن و پنج سیما و رادیو تهران می رود.

خبرگزاری ایسنا

معاون اداره کل فراهم‌آوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از این‌که تعداد 396 عنوان پایان‌نامه با موضوع امام حسین (ع) و حماسه عاشورا در این سازمان موجود و اطلاعات توصیفی این آثار در کتابشناسی ملی ثبت شده است، خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی (ع) از سوی شهرداری منطقه 11 ماکتی از بین الحرمین در خیابان ولی عصر (عج) ساخته شد تا حال و هوای اربعین حسینی و شهر کربلا برای شهروندان ایجاد شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کاروان تیم ملی فوتبال ایران در حالی وارد ازبکستان شد که طبق قوانین از همه اعضا تست کرونا گرفته شد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - معاون حمایت و سلامت کمیته امداد خوزستان گفت:71 هزار مددجوی سالمند از خدمات بهداشتی، درمانی، معیشتی و حمایتی کمیته امداد استان خوزستان بهره‌مند هستند.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکهزار و 446 طرح اشتغال روستایی عشایری مبلغ 2 هزار و 471 میلیارد ریال در بانک‌های عامل تسهیلات پرداخت شد برای 2 هزار و 812 شغل ایجاد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: با اجرای طرح سطح‌بندی مراکز درمانی تامین اجتماعی، تخت های بیمارستانی این سازمان با هدف بهبود شاخص عدالت افزایش می یابد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: 56 هزار و 47 مشترک در این استان تاکنون از گاز شهری بهره‌مند شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - مشاور وزیر آموزش و پرورش و مسئول برنامه شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) گفت: از حدود 14 میلیون و 700 هزار دانش‌آموز کشور بیش از 11 میلیون و 450 هزار نفر در شبکه شاد حضور دارند که بیشتر آنان کاربر فعال محسوب می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

معاون مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان محیط زیست گفت: هرچه میزان ذرات 2.5 میکرون بالاتر رود، ابتلا به کرونا فزونی گرفته و نیاز است ورود جدی‌تری در کاهش آلودگی هوا در فصل سرد سال داشته باشیم.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون 51 مادر باردار در این شهرستان به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دولت تدبیر در سال های اخیر، همواره برنامه مشخص و عزم پایداری برای گسترش صادرات غیرنفتی با نگاه ویژه به کشورهای همسایه داشته است. در سال جاری اما برخی رخدادها از جمله وقوع کرونا، حرکت در این مسیر را با موانعی مواجه ساخته است.