دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان فردیس اعلام کرد در اجرای طرح خیبر چهار، 105 فقره سرقت در فردیس کشف شد.

خبرگزاری ایسنا

با تصمیم هیأت وزیران و به منظور ایجاد چرخه اقتصادی مناسب در صنعت برق، تشکیل بازار رقابتی و بالا بردن راندمان تولید، ایجاد توسعه پایدار صنعت برق کشور و امنیت عرضه برق، کلیه مشترکان صنعتی برق با قدرت بالای پنج مگاوات، موظف به تأمین انرژی الکتریکی مورد نیاز خود از طریق قراردادهای دو جانبه و یا سایر روش‌های متداول در بورس انرژی شدند.

خبرگزاری ایسنا

اعلام امار فروش تماشاخانه‌های دولتی تهران پس از گذشت نزدیک به یک سال دوباره از سر گرفته شد ولی همچنان خبری از آمار تماشاخانه‌های غیردولتی نیست.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشریح آخرین آمار بیماران و بهبودیافتگان کرونا در کشور، گفت: در طول 24 ساعت گذشته 239 نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: امسال مراسم اربعین حسینی با توجه به شیوع ویروس کرونا در فضای باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 483 هزار و 844 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 239 بیمار کرونایی دیگر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 27 هزار و 658 نفر رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی پیام تسلیتی صادر و در آن تاکید کرد: تکامل عاشورا در اربعین حسینی متجلی است.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفت فیلم کوتاه تولیدی حوزه هنری این استان موفق به دریافت جایزه در شانزدهمین جشنواره استانی مقاومت شدند.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - رییس شبکه بهداشت و درمان ماکو با اشاره به بیان اینکه این شهرستان در شیوع بیماری کرونا، نقطه اوج موازی با کشور و استان را تجربه می‌کند، گفت: نرخ رشد بیماران در این شهرستان بالاتر از استانی بوده که بسیار نگران‌کننده است.

خبرگزاری میزان

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین آمار مبتلایان به کرونا را 16 مهر ماه اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد بروز و فوتی کووید -19 در کشور طی 24 ساعت گذشته را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک تحلیل‌گر آمریکایی معتقد است ترویج ذهنیت اشتباه "اول آمریکا" از سوی ترامپ، باعث انزوای این کشور در جهان، ناتوانی در مهار همه گیری و نابودی هزاران نفر از مردم آمریکا شده است.

خبرگزاری ایسنا

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت که تا پایان سال می توانیم با استفاده از فضای فیزیکی موجود تخت های بیمارستانی را افزایش دهیم.

خبرگزاری مهر

سی و سومین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال مردان گرامیداشت یاد و خاطره شهید پور جعفری از روز شنبه 19 مهرماه به صورت متمرکز در تالار شهید سلیمانی فدراسیون هندبال آغاز خواهد شد.

خبرگزاری مهر

سازمان جهانی تجاری پیش بینی قبلی خود را اصلاح و اعلام کرد: انتظار می‌رود که تجارت کالاهای جهانی در سال 2020 با سقوط 9.2 درصدی همراه باشد.