پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بیش از 21 هزار جفت دستکش بیمارستانی احتکار شده در زنجان کشف شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بیش از 21 هزار جفت دستکش بیمارستانی احتکار شده در زنجان کشف شد

زنجان - ایرنا - رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: بیش از 21 هزارو 300 جفت دستکش بیمارستانی لاتکس و مقادیری ژل ضد عفونی‌کننده در زنجان کشف و ضبط شد.

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و به منظور اعمال قانون به اداره کل تعزیرات حکومتی زنجان معرفی شد.

وی اظهار داشت: 12 هزار عدد ژیلت و تعدادی ریش تراش موزر و فندک قاچاق احتکار شده در انباری واقع در شهر زنجان از سوی پلیس آگاهی و با همکاری عوامل تعزیرات، کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.

رحمتی افزود: گشت تلفیقی پلیس، تعزیرات و سازمان صنعت، معدن و تجارت به صورت شبانه روز در حال رصد و پایش بازار تولید و توزیع اقلام بهداشتی هستند و با کسانی که لوازم بهداشتی از قبیل دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده را به منظور گرانفروشی احتکار کنند برخورد قانونی کرده و محل کشف نیز پلمب خواهد شد.

رییس پلیس آگاهی استان زنجان با تاکید براینکه با اخلاگران به دشت برخورد خواهد شد از عموم مردم خواست در صورت مشاهده تخلف در حوزه احتکار مواد بهداشتی و لوازم تنظیف از جمله ماسک و دستکش، بلافاصله موضوع را با 110 مرکز فوریت های پلیسی در میان بگذارند تا اقدامات قانونی به منظور برخورد و جلوگیری از تخلف صورت گیرد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*