دوشنبه 16 مهر 1403

تاب‌آوری مردم در مقابل تحریم‌های ظالمانه ضربه بر سیاست‌های خصمانه آمریکا است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تاب‌آوری مردم در مقابل تحریم‌های ظالمانه ضربه بر سیاست‌های خصمانه آمریکا است

زنجان - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: تاب آوری ملت مومن، انقلابی و ولایتمدار ایران در برابر فشارها و تحریم‌های ظالمانه، ضربه سنگینی بر سیاست‌ها و راهبردهای خصمانه آمریکای جنایتکار است.

حجت الاسلام علی ناصر، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: استکبار جهانی فکر می کرد با اعمال فشار و تحریم‌ها، می تواند به ایران ضربه وارد کند و از این طریق، مردم را در مقابل انقلاب، نظام و رهبری قرار دهد که خوشبختانه راه به جایی نبرد.

وی اظهار داشت: تصور دشمن بر این بود که با استفاده از این روش ظالمانه می تواند ضربه ای مهلک به انقلاب زده و نظام جمهوری اسلامی ایران را ساقط کند اما تحریم ها، ایران را قوی‌تر کرد و اقتدار کشورمان را ارتقا بخشید.

حجت الاسلام ناصر افزود: امروز 99 درصد از فشارهای وارده بر کشورهای منطقه مربوط به این کشور علوی است اما وحدت، انسجام و تاب‌آوری مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری، این ترفند و دسیسه دشمنان تا به امروز نقش برآب شده است و قطعا به اهداف نامشروع خود دست نخواهد یافت.

وی با بیان اینکه ترفند آمریکای جهانخوار و ایادی آن، اعتماد به نفس مردم ایران را بیشتر کرده است، تاکید کرد: باید از تهدیدات دشمنان از جمله تحریم ها به عنوان یک فرصت در پیشرفت و تعالی ایران اسلامی بهره گرفت و دشمن را از کرده خود پشیمان ساخت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: ملت مسلمان و انقلابی ایران از حضرت سیدالشهداء یاد گرفته است که باید در مقابل زورگویان و ظالمان ایستاد و تن به ذلت نداد.

حجت الاسلام ناصر با بیان اینکه تاب آوری و مقاومت مردم ایران در برابر فشارها و تحریم های اعمال شده از سوی آمریکا، نتیجه خواهد داد، افزود: استکبار جهانی، قصد دارد مردم و مسوؤلان را نسبت به انقلاب و نظام بدبین کند اما ایرانی‌ها اهل معرفت و بصیرت هستند و هرگز فریب نمی خورند و تسلیم تحریم و فشار نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه کسی نمی تواند به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران که ملت بصیر آن را تا به امروز حفظ کرده اند، لطمه ای بزنند هرچند که شیطنت هایی را کرده و مشکلاتی بوجود آورده اند، تصریح کرد: ملت ایران به خوبی واقف هستند که آمریکایی ها پایبند به عهدنامه ها و توافقنامه ها نیستند.

حجت الاسلام ناصر با بیان اینکه، آمریکا همواره عهد شکن بوده است و همه باید از این موضوع درس گرفته و به حرف های و وعده های آنان اعتماد نکرد، افزود: ایران نیز می تواند کشورهایی چون آمریکا را تحریم کند اما رافت و مهربانی حکومت اسلامی مانع از این کار می شود.

وی با تاکید براینکه ملت ایران در مقابل ظلم و زورگویی مقاومت و ایستادگی کرده و خواهد کرد، اظهار داشت: با حفظ وحدت و انسجام، تبعیت از فرامین رهبری و قانون، پرهیز مسوؤلان از اختلافات سیاسی و جناحی و عدم اعتماد به آمریکا و کشورهای اروپایی و ایادی آنان، می توان از تحریم های ظالمانه و فشارهای استکبار جهانی، عبور کرد.

حجت الاسلام ناصر تاکید کرد: برای برون رفت از مشکلات و تحریم ها نباید چشم امید به کشورهای اروپایی دوخت و به حتم حرکت رو به جلو و پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر کشور در سایه حضور جوانان مومن و انقلابی، نتیجه خواهد داد.

*س_برچسب‌ها_س*