یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

ترافیک سنگین در تمامی محور‌های شمالی کشور / مسافران از وضعیت جوی محور‌ها مطلع شوند

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
ترافیک سنگین در تمامی محور‌های شمالی کشور / مسافران از وضعیت جوی محور‌ها مطلع شوند

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در تمامی محور‌های شمالی کشور و بارش باران در برخی از مسیر‌ها گزارش شده است.

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه از محور هراز مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده سیاه بیشه و در مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا مجلار و محدوده ولی آباد را شاهد هستیم.

به گفته وی ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه، محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده سه راهی چلاو و حدفاصل کهرود تا بایجان و وانا تا رینه، محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده شهر دماوند گزارش شده است.

او می گوید: ترافیک سنگین در آزادراه رشت - قزوین محدوده‌های سراوان، دولت آباد، رودبار و منجیل و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - رشت محدوده سراوان، آزادراه پردیس - تهران حدفاصل تونل شماره 3 تا 2 گزارش شده است.

محرابی نیا درباره آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور‌ها گفت: ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده‌های پل فردیس و مهرویلا، آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده‌های هشتگرد و مهرشهر و حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک را شاهد هستیم.

وی درباره آخرین وضعیت جوی محورها گفت: بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و کردستان و بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، بوشهر، فارس، قم، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، ایلام، خوزستان، کرمان و یزد گزارش شده است.

محرابی نیا بیان کرد: محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران و آزادراه تهران - شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است‌. وزش باد و گردوخاک در برخی از محور‌های استان‌های اصفهان و یزد را شاهد هستیم.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور یادآور شد: با توجه به صدور هشدار سطح قرمزی که برای نواحی غربی و جنوب غربی کشور صادر شده مسافران بدون زنجیر چرخ وارد محورها نشوند و حتما پیش از عزیمت از آخرین وضعیت جوی محورها از طریق سامانه 141 مطلع شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی