شنبه 7 مهر 1403

ترکیب مجمع نمایندگان استان کرمان مشخص شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
ترکیب مجمع نمایندگان استان کرمان مشخص شد

کرمان - ایرنا - ترکیب مجمع نمایندگان استان کرمان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه) طی نشستی مشخص شد.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان در این نشست گفت: شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس مجمع، خانم عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان به عنوان نائب رئیس، منصور شکرالهی نماینده پنج شهرستان جنوبی استان به عنوان دبیر و بنده صمدالله محمدی نماینده مردم بافت، رابر و ارزوییه به عنوان سخنگوی مجمع نمایندگان انتخاب شدند.

صمدالله محمدی بیان کرد: با وحدت و وفاقی که در بین تمام نمایندگان استان وجود دارد؛ امیدواریم که بتوانیم منشا خیر و برکت برای مردم استان و کشور اسلامی باشیم.

وی با بیان اینکه دو سیاست کلی را مجمع نمایندگان استان مدنظر دارد گفت: در کلان مملکت نگاه مجمع نمایندگان این است که سیاست های کلی نظام را براساس منویات مقام معظم رهبری و ولایت فقیه تنظیم کنند و زیر چتر ولایت باشند و در سطح پائین جامعه با الهام از منویات مقام معظم رهبری، منافع مشروع مردم خط قرمز مجمع نمایندگان استان است.

وی تصریح کرد: امیدواریم آنگونه که سیاست کلی را با هماهنگی، وحدت و انسجام تعریف کردیم و با توجه به این ویژگی ها معیشت، اقتصاد و فرهنگ را از اولویت های اول آن قرار دهیم.

سخنگوی مجمع نمایندگان تصریح کرد: بنا داریم در اولین فرصت، دیداری را با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان داشته باشیم و از راهنمایی ها و مواضع معنوی و پدرانه ایشان بهره ببریم.

وی اضافه کرد: قطعا با استاندار کرمان نیز دیدار خواهیم داشت و جزو اولین نشست های ما خواهد بود تا این دیدار کاری و تعامل مناسب، به نفع مردم باشد.

وی تاکید کرد: در برنامه های خود داریم که با حضور همه نمایندگان استان یک نشست کاری با سران قوا داشته باشیم و همچنین نشست با هیات دولت و تمامی وزرا را خواهیم داشت.

محمدی با اشاره به اینکه با برنامه زمان بندی و به صورت منظم و تعیین دستور کار جلسات مجمع را به صورت منظم خواهیم داشت افزود: در یک برنامه ریزی قرار است که تقسیم کاری بین نمایندگان داشته باشیم؛ ارتباط با وزرات خانه ها را مشخص کنیم و هماهنگی بین ادارات، نمایندگان در دولت را در دستور کار داریم و در اولین فرصت از طریق روابط عمومی مجمع و اصحاب رسانه به سمع و نظر مردم نجیب و شریف خواهیم رساند.

*س_برچسب‌ها_س*