سه‌شنبه 17 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضاییه با حضور در منزل دیپلمات شهید حسین امیرعبداللهیان؛ وزیر امور خارجه فقید کشورمان با خانواده شهید ملاقات کرد.

مسئول سازمان بسیج مستضعفان شهرداری تهران از طراحی و نصب تابلوی "شهیدان خدمت" در معابر منتهی به منازل شهیدان خبر داد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یک دستگاه خودروی تویوتا RAV4 قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از 5 میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

ستاد مردمی دیه با انتشار پیامی «کمک به زندانیان جرایم غیرعمد» را از دغدغه های قلبی و قدیمی سید شهیدان خدمت عنوان کرد.

دادستان کل کشور گفت: ورود فراجا و دستگاه قضایی برای مقابله با بی‌بندوباری در این حوزه چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی یک ضرورت است.

نایب‌رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی بزرگترین حامی مدیریت شهری بود، گفت: این شهید بزرگوار در زمان ریاست جمهوری‌اش حمایت‌های ویژه‌ای را از شهرداری‌ها، بویژه شهرداری تهران انجام داد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی برگزاری مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور فقید شهید آیت الله رئیسی و همراهانشان را تشریح کرد.

دادستان کل کشور با صدور بخشنامه‌ای خطاب به دادستان‌های سراسر کشور، خواستار برخورد قاطعانه و فوری با تشویش‌کنندگان امنیت روانی جامعه شد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران در جریان بررسی نامگذاری معبری به نام شهید آیت‌الله رئیسی پیشنهادی را ارائه کرد.

ثبت‌نام فرهنگیان برای نقل و انتقالات درون استانی و برون استانی از روز شنبه 5 خرداد به صورت الکترونیکی آغاز می‌شود.

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به برگزاری مراسم تشییع شهدای سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور در شهرهای مختلف آماده‌باش کامل اورژانس و در نظر گرفتن همه تمهیدات لازم در حوزه اورژانس بیمارستانی و پیش بیمارستانی خبر داد.

وزیر بهداشت با بیان این که شهید رئیسی به تنهایی یک فرد نبود بلکه یک مکتب بود، گفت: این مکتب، مکتب کار برای رضایت خداوند، ایثار، کار جهادی، حضور در میدان، مبارزه با فساد، مبارزه با آمریکا و صهیونیسم و کمک به محرومان است.

روز چهارشنبه به منظور شرکت در مراسم تشیع پیکر پاک رئیس‌جمهور محبوب ایران و هیئت همراه، همه میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تعطیل هستند.

چین روز گذشته با موفقیت 4 ماهواره از صورت فلکی ماهواره پکن -3C را با استفاده از موشک Long March-2D به مدار زمین فرستاد. ماهواره‌های پکن -3C برای ارائه خدمات نقشه‌برداری، ناوبری و زمان‌سنجی به زمین طراحی شده‌اند.

پیش‌ثبت‌نام الکترونیکی مدارس شاهد از امروز سه‌شنبه اول خرداد آغاز می‌شود.

رئیس شورای شهر تهران درباره برگزاری انتخابات شوراهای شهر با انتخابات ریاست جمهوری توضیحاتی ارائه کرد.