سه‌شنبه 17 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

سازمان تأمین اجتماعی در خصوص پرداخت حقوق مستمری‌بگیران و بازنشستگان این سازمان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وزیر بهداشت در پیامی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه را تسلیت گفت و تاکید کرد: شهید دکتر رئیسی در خدمت به نظام سلامت و جامعه پیشگام بود.

رئیس جمعیت هلال احمر، در پیامی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه را تسلیت گفت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، شهادت رئیس جمهوری اسلامی ایران، وزیر امورخارجه، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و دیگر هیئت همراه در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

در پی سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور و هیئت همراه، مسئولان نظام سلامت طی پیام‌های جداگانه‌ای شهادت خادم‌الرضا (ع) حضرت آیت‌الله رئیسی، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت گفتند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: شهید گرانقدر آیت‌الله رئیسی اندیشمندی مبارز و سرباز خستگی‌ناپذیر ولایت در میدان خدمت و عالمی مخلص، متواضع و ساده‌زیست بود.

مسئولان و مدیران ارشد قضایی با انتشار پیام‌هایی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان وی در حادثه بالگرد رئیس جمهور را تسلیت گفتند.

مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان با بیان این که در حال حاضر بیش از 25 هزار نفر در کشور نیازمند دریافت عضو پیوندی هستند، گفت: هر سال 6000 تا 8000 عضو قابل پیوند به دلیل عدم رضایت خانواده‌های افراد دچار مرگ مغزی به خاک سپرده می‌شود.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با صدور پیامی، شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان را در سانحه هوایی روز گذشته تسلیت گفت.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور کمبود شدید نیروی انسانی و وضیعت نامطلوب ناوگان خودرویی این یگان را دو چالش جدی محیط‌بانان دانست.

رئیس شورای شهر تهران در پیامی شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه را در پی سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفت.

شهردار تهران در پیامی شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه را در پی سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفت.

رئیس جمعیت هلال احمر از انتقال پیکر مطهر شهدای سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور به معراج شهدای تبریز خبرداد.

شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه ضمن عذرخواهی از مسافران محترم به اطلاع می‌رساند، به دلیل بروز نقص فنی در سیستم برق خط 5، حرکت قطارها در این خط با اختلال روبرو است.

3 مامور پلیس در درگیری با یکی از ارازل و اوباش در شرق تهران به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

رئیس پلیس فتا فراجا در خصوص بروز حادثه غیره منتظره سقوط بالگرد رئیس جمهور و هیئت همراه ایشان اطلاعیه ای صادر کرد.