سه‌شنبه 17 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

احتمال تغییر زمان برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 با توجه به اعلام 8 تیر به عنوان روز برگزاری انتخابات وجود دارد.

تمام امتحانات مدارس از روز سه‌شنبه اول خرداد تا روز جمعه 4 خرداد 1403 لغو شد.

دوره ریاست جمهوری آیت الله سید ابراهیم رئیسی را می‌توان یکی از پردستاوردترین دوره‌ها در حوزه سلامت طی سال‌های اخیر دانست؛ از افتتاح دو ابرپروژه بیمارستانی گرفته تا درمان رایگان کودکان و بیمه مجانی افراد کم‌بضاعت.

معاون وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به نگاه ویژه آقای رئیسی به مسائل این وزارتخانه گفت: در دولت سیزدهم بیش از 200 هزار ردیف استخدامی به وزارت آموزش و پرورش اختصاص یافت و یک پنجم معلمان کشور در دو سال اخیر جذب شدند.

4 جوان ایرانی با اتکا به دانش و خلاقیت خود، گامی بلند در مسیر خودکفایی صنعت خودرو برداشتند و موفق به تولید نمونه اولیه سنسور نور و باران برای خودرو شدند.

همزمان با شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه عصر امروز اجتماع امام رضایی‌ها در میدان حضرت ولی‌عصر (عج) برپا می‌شود.

پل طبیعت، برج میلاد و برج آزادی در پی شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی؛ رئیس‌جمهور کشور و هیئت همراه، امشب 31 اردیبهشت ماه 1403 خاموش می‌شوند.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، شهادت ابراهیم رئیسی را تسلیت گفت.

بنیاد ملی عفاف و حجاب در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان و جمعی از همراهانش پیامی صادر کرد.

در پی شهادت تنی چند از خادمان ملت ایران در سانحه سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی، سید پرویز فتاح با صدور پیامی این ضایعه بزرگ را تسلیت گفت.

رئیس مرکز حفاظت قوه قضاییه در جلسه امروز شورای عالی قضایی از دستگیری جاعلان اسناد در سه استان کشور خبر داد.

وزیر آموزش و پرورش در پیامی در صفحه ویراستی خود، شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

در پی شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه در سانحه سقوط بالگرد، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تمام برنامه‌های هفته میراث فرهنگی را لغو کرد.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از شهادت 3 مأمور پلیس در عملیات دستگیری یک شرور مسلح در تهران خبر داد.

رئیس قوه قضاییه؛ حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در پیامی عروج شهادت‌گونه آیت‌الله رئیسی؛ رئیس‌جمهور و همراهان ایشان در سانحه هوایی را تسلیت گفت.

همزمان با شهادت رئیس‌جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان ایشان، پویش "شهید جمهور" در سطح پایتخت به اجرا درآمده است.