سه‌شنبه 17 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

گروهی از زائران ایرانی که هم‌اکنون در مدینه منوره حضور دارند برای سلامتی رئیس‌جمهور و هیئت همراه دعا کردند.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اعلام این مطب که امیدواریم تا دقایقی دیگر خبر خوبی دریافت کنیم، گفت تاکنون 48 تیم واکنش سریع در منطقه حاضر شده‌اند.

ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال احمر در اطلاعیه شماره 2 خود، آخرین اقدامات جست‌وجو در سانحه بالگرد رئیس‌جمهوری را اعلام کرد.

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از اعزام مرزبانان و تیم‌های امدادی به محل سانحه فرود سخت بالگرد حامل رئیس‌جمهور و همراهانش خبر داد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: موضوع نمای کامپوزیت یک خطر بزرگی است و پیمانکاران ساختمانی درخواست داریم به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

رئیس اتاق عملیلات جمعیت هلال گفت: 4 تیم عملیاتی به محل مختصات حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور نزدیک شدند.

دادستانی تهران با ورود به موضوع تولید محتوای کذب درباره وقوع حادثه برای هلیکوپتر رئیس‌جمهور، طی ساعات گذشته به تعدادی از افرادی که تشویش اذهان عمومی کرده بودند، تذکر داده است.

سخنگوی فراجا از حضور نیروهای امدادی و یگان‌های ویژه و تکاوری پلیس به همراه یگان موتورسوار درمناطق صعب العبور در منطقه سانحه هلی کوپتر رییس جمهور خبر داد.

وزیر بهداشت با بیان این که به دلیل آن که منطقه شدیداً مه‌آلود است امکان جست‌و‌جو سخت است، گفت: ما همه امکانات درمانی را در منطقه مستقر کرده‌ایم.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به آماده‌باش بالگرد اورژانس در فرودگاه مهرآباد در پی وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهور گفت: بالگرد اورژانس تبریز در منطقه ورزقان در حالت استندبای قرار گرفته است.

رییس بنیاد ملی نخبگان از اثربخشی 98 درصدی طرح‌های تسهیلات وظیفه در ماندگاری و اثرگذاری نخبگان خبر داد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: 40 تیم امدادی به محل حادثه سقوط هلیکوپتر رئیس‌جمهور اعزام شدند و با توجه به شرایط جوی و منطقه‌ای، جستجو فقط به صورت زمینی انجام می‌شود.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان این که به دلیل مه شدید، ادامه عملیات هوایی ممکن نبود، گفت: هشت دستگاه آمبولانس اورژانس تبریز راهی محل حادثه شده‌اند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اعزام پهپادهای هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور خبر داد.

معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان در دیدار با سفیر نروژ، از رویکرد دوگانه حقوق بشری کشورهای غربی و آمریکا انتقاد کرد.

دادستان تهران از صدور کیفرخواست برای اعضای یک خانواده خبر داد که با وعده پیش‌فروش خودرو و پرداخت سود، 797 میلیارد و 920 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بودند.