سه‌شنبه 17 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 7 متصدی یک مغازه که مالخری تلفن‌های همراه می‌پرداختند خبر داد و گفت: در این عملیات پلیسی 45 مال‌باخته شناسایی شدند.

زائران حج تمتع از شب گذشته پس از 5 روز اقامت در مدینه، با قطار سریع‌السیر و بدون چمدان عازم مکه مکرمه شدند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو دلایل عدم دسترسی‌ها برخی بیماران به داروهای اعصاب و روان را تامین نقدینگی شرکت‌های دارویی اعلام کرد.

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای سربازان پایه خدمتی خرداد ماه 1403 را فراخواند.

فرمانده کل سپاه گفت: برای ما "ساخت ایران" یک آرزو بود! ما فقط ترجمه می‌کردیم اما امروز هرزمان شبکه‌های سیما را مشاهده می‌کنید از چند دستاورد علمی ارزشمند که در خطوط مقدم فناوری‌های نوین قرار دارد رونمایی می‌شود که فورانی از فناوری‌ها موج می‌زند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که روند رشد جمعیت و ازدواج طی سال‌های اخیر به شدت نزولی بوده است؛ با وجود این کارشناسان می‌گویند که مردم دوست دارند که بیش از دو فرزند داشته باشند اما باید راهکارهای تشویقی مناسبی برای رشد جمعیت اتخاد شود.

رویداد "شبی با ستارگان" به مناسبت هفته جهانی نجوم، با هدف ترویج علم و به همت جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان در سطح شهر تهران و با حضور کارشناسان و ابزارهای مرتبط با ترویج علم برگزار شد.

امکان دریافت کارت امتحانات نهایی دانش‌آموزان از طریق پنجره ملی خدمات دولت فراهم شد.

براساس مصوبه هیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان، سود 35 هزار میلیارد ریالی صندوق در سال مالی منتهی به 31 شهریور 1402 به اعضاء تخصیص می‌یابد.

مراسم اختتامیه دومین جشنواره جوانه‌های رضوی در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

سخنگوی شورای شهر تهران از پلمب 400 خانه پلاک قرمز خبر داد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته این خانه‌ها شناسایی و پلمب شده‌اند و این اقدامات مهم در سازمان رفاه صورت گرفته است.

متخصصان یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی، ساخت و تولید دستگاه هوشمند پیش‌بینی و هشدار پیش از تصادف شدند.

پنجمین نشست هم‌اندیشی طرح نشاط و تعالی سال 1403 در آستانه آغاز اوقات فراغت و تعطیلات تابستانه فرزندان پرسنل شاغل در شهرداری تهران به میزبانی شهرداری منطقه 12 برگزار شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف احتکار بیش از 33 تن مواد خوراکی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از 1.5 میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

معاون قضایی دادستان کشور اردیبهشت امسال در نامه‌ای به وزیر آموزش‌وپرورش درباره مشکلات احتمالی برگزاری امتحانات نهایی در سه پایه دوره متوسطه دوم هشدار داده بود.

رئیس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش 2.5 میلیون نفری جمعیت مادران 25 تا 40 ساله طی 10 سال گذشته گفت: با اجرای قانون جوانی جمعیت، نرخ باروری در 15 استان کشور افزایش یافته است.