سه‌شنبه 17 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

بنا بر اعلام مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، پاتوق‌های اصلی معتادان جمع شده است.

با حضور معاون علمی رییس‌جمهور و رییس سازمان غذا و دارو از 16 محصول دانش بنیان و فناور حوزه سلامت از جمله تجهیزات و اقلام مصرفی پزشکی رونمایی شد.

سقف تعهدات قرارداد بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 402 1403 در حوزه بستری فوق تخصصی 85 میلیون تومان، بیماران خاص و صعب العلاج 35 میلیون تومان است.

هدیه ویژه خرید کتاب برای بیمه‌شدگان جدید سازمان تامین اجتماعی به مدت یک هفته تمدید شد.

معاون علمی رییس‌جمهور گفت: اگر بنا بر تخصیص یارانه ارزی به حوزه سلامت باشد، این یارانه باید به دست مصرف‌کننده نهایی برسد و او تعیین‌کننده نحوه مصرف این یارانه باشد؛ باید مصرف‌کننده انتخاب کند که محصول ایرانی یا خارجی را استفاده کند.

همزمان با دهه کرامت، 110 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در مازندران توزیع شد.

برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان به دلیل اشکالات در سامانه آموزش و پرورش به تاخیر افتاد.

در نشست هم‌اندیشی کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین ضمن تاکید بر آسیب‌شناسی اقدامات سال گذشته در موضوع اربعین، برنامه‌های شهرداری در مرزهای 8گانه تشریح شد.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تشریح خدمات رفاهی به تاکسیران‌ها، از ارائه کمک بلاعوض درمانی به بیماران خاص و صعب‌العلاج تاکسیرانی خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی فراجا از عملیاتی شدن مرحله دوم طرح هوشمند کنترل سارقان سابقه‌دار با ابزار الکترونیکی در 8 استان دارای بیشترین فراوانی جرم از نیمه اردیبهشت ماه خبر داد.

مدیر موزه ملی ایران گفت: الواح هخامنشی در قالب نمایشگاه برای بازدید عموم در محل موزه ملی ایران قابل بازدید است و علاقه‌مندان تا پایان تیرماه برای بازدید از این الواح می‌توانند به محل موزه ملی ایران مراجعه کنند.

یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید دستگاه داده‌سنجی اطلاعات آب برپایه فناوری تیکه نگاری صوتی شده است که روشی نوین جهت اندازه‌گیری پیوسته متغیرهای جریان‌های آب نظیر دبی، سرعت، دما و شوری است.

با نظر اکثریت مطلق اعضای شورای علمی دیوان عالی کشور درخواست معاونت هیئت عمومی با موضوع لزوم تقدیم دادخواست در مورد رد مال غیرمنقول که با سند رسمی به اشخاص ثالث انتقال یافته است، قابل طرح در هیئت عمومی تشخیص داده شد.

بانوان در ایام برگزاری مراسم حج تمتع، در دو نوبت صبح و عصر می‌توانند برای زیارت مرقد مطهر پیامبر اکرم و برپایی نماز وارد مسجدالنبی شوند.

رئیس ستاد مدینه از خدمات‌رسانی به بیش از 10 هزار زائر ایرانی در مدینه خبر داد.

نخستین گروه از زائران حج تمتع 1403 امروز در مسجد شجره مُحرم می‌شوند.