سه‌شنبه 17 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

نایب‌رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه چمران از کسانی بوده که به زاکانی رای نداده است، گفت: رئیس شورای شهر معتقد است که شهردار تهران فردی کارآمد است که به حوزه‌ها اشراف دارد و به همین دلیل تلاش می‌کند تا بین شورا و شهرداری هم‌افزایی ایجاد کند.

معاون خدمات شهرداری و محیط زیست شهرداری منطقه 22 درباره قطع 812 درخت در بوستان چیتگر و موضوع شکار سنجاب در این بوستان توضیح داد.

روز پنجشنبه به دلیل اختلال پیش آمده در سامانه تامین اجتماعی پرداخت حقوق‌ها با تاخیر انجام شده، این مشکل اکنون مرتفع و پرداخت حقوق بازنشستگان در حال انجام است.

یک گزارش جدید از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) ایالات متحده آمریکا افشا کرده که هزینه بالای داروهای تجویزی باعث شده بیش از 9 میلیون بزرگسال داروهای خود را مصرف نکنند.

رئیس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت گفت: گزاره‌های غلط در زمینه ازدواج، باروری و بارداری در شبکه بهداشت کشور تبیین و اصلاح شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به رفع محدودیت بارداری در سن زیر 18 و بالای 35 سال اشاره کرد.

ما هم میهمان جنوبی‌ها بودیم؛ در استان هرمزگان و بندرعباس، همراه با گروهی 28 نفره از خبرنگاران و گرمای جنوب و گرمی جنوبی‌ها را با همراه با قهوه عربی و چای کِرَک هندوستانی سر کشیدیم و رفتیم...

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به صحبت‌های اخیر شهردار تهران مبنی بر احداث تونل شهید متوسلیان و تراموا در پایتخت گفت: این موضوعات ابتدا باید به تایید شورای شهر برسند.

دبیر ستاد حقوق بشر طی نامه‌ای به رئیس مجلس خواستار تدوین طرح قانونی با موضوع "تحریم مقامات و نهادهای دخیل در سرکوب جنبش دانشجویی معترض در آمریکا" شد.

دبیر ستاد اقتصاد دانش‌بنیان طب سنتی و گیاهان دارویی با اشاره به لزوم توسعه اقتصادی حوزه گیاهان دارویی از طریق دانش‌بنیان کردن فعالیت‌ها در این زمینه گفت: 200 شرکت دانش‌بنیان در حوزه طب سنتی و گیاهان دارویی فعال هستند.

معاونت ارتباطات شورای شهر تهران با تاکید بر اطلاع‌رسانی و پاسخگویی، در تلاش است تا به عنوان پلی بین مردم و مدیریت شهری عمل کند.

مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر گفت: در راستای تبیین پیشرفت‌ها و چشم‌اندازهای شوق‌انگیز کشور، محصلین مجتمع‌های دانش‌آموزی هلال احمر از مجمتع‌های صنعتی عظیم کشور بازدید کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر به تشریح آخرین وضعیت اقدامات امدادی انجام شده در مناطق متاثر از سیل در خراسان رضوی پرداخت.

حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان کشوری واریز شد.

پنج روز ابراز ارادت به ساحت مقدس حضرت ثامن‌الحجج (ع) توسط خادمیاران و یاوران رضوی کانون‌های خدمت منطقه 14، دارالمومنین تهران در مجتمع خدمات رضوی پایان یافت.

با اعتبارزدایی از اسناد عادی، مهلت‌های مناسبی پیش‌بینی شده است و مردم می‌توانند در بازه زمانی 2 ساله و 4 ساله نسبت به ثبت ادعا و تثبیت مالکیت املاک خود اقدام کنند.

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بر اساس اسناد بین‌المللی، جنایات جنگی و نسل‌کشی است که نظامیان و حاکمان آن باید تاوان دهند و کیفر ببینند.