چهارشنبه 11 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر شهر را تشریح کرد.

3 سارق که قصد دزدیدن مجسمه 10 تنی "رامسس دوم" در شهر "اسوان" مصر را داشتند، دستگیر شدند.

مدیرکل روابط عمومی هلال‌احمر از آماده‌باش سراسری تمام امکانات و توان امدادی هلال برای مقابله با سرمای بی‌سابقه و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان و در راه‌ماندگان احتمالی خبر داد و تاکید کرد: مردم و مسافران در صورت بروز حادثه با شماره 112 تماس بگیرند.

به علت برودت شدید هوا و ایجاد ترافیک بالا در مسیرهای منتهی به مشهد، قطارهای مشهد تهران با تأخیرهای بیش از 12 ساعت در ایستگاه راه‌آهن تهران وارد می‌شوند.

قوه قضائیه اعلام کرد؛ جاسوس سرویس اطلاعات مخفی انگلیس به دار مجازات آویخته شد. جرم او همکاری گسترده با افسران اطلاعاتی انگلیس بود.

طبق اطلاعیه استانداری‌ها، امروز امکان بازدید از موزه‌ها و اماکن تاریخی در استان‌هایی که تعطیل اعلام شده‌اند، وجود ندارد.

آموزش و پرورش شهر تهران، وضعیت برگزاری امتحانات دانش‌آموزان در روز شنبه 24 دی ماه را اعلام کرد.

خانواده ستوانیکم شهید "احمد کشوری نیا" که در حین ماموریت تعقیب، مراقبت و درگیری با خودرو قاچاقچیان دچار مرگ مغزی شده بود، اعضای بدن او را اهدا کردند.

شهرداری تهران اعلام کرد: علی رغم تعطیلی روز شنبه 24 دی در تهران، طرح ترافیک در پایتخت اجرا می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از تعطیلی ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس در طی برودت هوا و در راستای کاهش مصرف گاز خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده باش مدیریت بحران برای موج جدید بارش برف و کولاک در این استان خبر داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: درباره تعطیلی ادارات، مدارس و دانشگاه‌های تهران منتظر نظر شرکت گاز هستیم که نتیجه این موضوع تا ساعت 18 اعلام خواهد شد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

چین امروز یک موشک حامل Long March-2D پرتاب کرده و سه ماهواره را در فضا قرار داد. این ماهواره‌ها آزمایش‌های تأیید فناوری‌های جدید در مدار مانند نظارت بر محیط فضایی را انجام می‌دهند.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری گفت: یکی از تلاش‌های معاونت علمی، ایجاد صندوق اختصاصی بانوان کارآفرین است که از شرکت‌های دانش‌بنیانی که عناصر کلیدی یا درصد بالایی از کارمندان آن را بانوان تشکیل می‌دهند حمایت کند.

تحقیقات جدید دانشمندان نشان می‌دهد شهاب‌سنگ 4.6 میلیارد ساله که در فوریه 2021 به کره زمین سقوط کرد، حاوی اجزای سازنده حیات است و نخستین شهاب سنگی است که دارای آب‌های فراسرزمینی است.