چهارشنبه 11 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

مشاور رسانه‌ای نرگس معدنی پور؛ عضو شورای شهر تهران درباره دریافت حقوق 30 میلیونی دختر خانم معدنی‌پور به عنوان مسئول دفتر وی توضیحاتی داد.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: طرح جمع‌آوری متکدیان از دو هفته پیش در تهران آغاز شده و در طول این مدت بیش از 400 متکدی جمع‌آوری شده است.

با اقدام شهرداری منطقه8، از گود پرخطر رها شده با عمق حدود 17 متر در محله تهرانپارس تهران رفع خطر شد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت از پذیرفته شدن 17 نفر از معرفی‌شدگان معاونت پرستاری جهت شرکت در دوره فلوشیپی مراقبت تسکینی، سازمان جهانی بهداشت خبر داد.

مجله تحقیقات انرژی خورشیدی (JSER) دانشگاه تهران به سردبیری دکتر علیرضا نورپور؛ استاد دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران، پس از 8 سال انتشار مستمر به زبان انگلیسی، در پایگاه بین‌المللی اسکوپوس نمایه شد.

طبق اعلام وزارت بهداشت تعداد شهرهای با وضعیت نارنجی کرونا از 7 به 12 شهر و تعداد شهرهای با وضعیت آبی از 340 به 293 شهر کاهش یافت.

سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از برگزاری دوره‌های توانمندسازی معلمان با هدف تسلط بر آموزش‌های ترکیبی و تسلط بر آموزش غیرحضوری خبر داد.

کاهش هزینه حفاری چاه‌های نفتی به کمک هوش مصنوعی، بذر هیبریدی صیفی‌جات و محصولات فراسودمند از جمله دستاوردهای جدید بانوان نخبه کارآفرینی است. 12 درصد شرکت‌های دانش‌بنیان توسط بانوان کشورمان راه‌اندازی و مدیریت شده‌اند.

جانشین فرمانده کل انتظامی با تبیین الزامات روند هوشمندسازی مرزهای کشور گفت: برخی از مرزها از تهران کنترل و مدیریت می‌شوند!

با توجه به تعطیلی ادارات و نهاد‌ها به دلیل سردی و برودت هوا و همچنین سوالات مکرر مردم مبنی بر چگونگی فعالیت مراکز اهدای خون، روابط عمومی انتقال خون استان تهران اعلام کرد که تمام مراکز اهدای خون از جمله امروز شنبه 24 دی فعال هستند.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش با اشاره به اینکه از پلیس فتا گله‌مندیم، گفت: اگر فضای مجازی متولی دارد، نباید برخی کانال‌ها روش‌های تقلب و خرید ابزار جاسوسی را به دانش‌آموزان آموزش دهند.

با حضور مسئولان شهری، یادمان و المان سروِ مقاومت مزین به 560 پلاک به نام شهدای مدافع حرم در منطقه 17 رونمایی شد.

فرصت محدود برای گزینش پذیرفته‌شدگان شغل معلمی حواشی را ایجاد کرده و حالا در میانه سال تحصیلی به برخی معلمان که از ابتدای مهر تدریس در مدارس را آغاز کرده‌اند، اعلام شده در گزینش رد شده‌اند!

دبیر ستاد حقوق بشر گفت: اعضای ستاد حقوق بشر برابر پیشنهاد این ستاد در جلسه مورخ 3 آبان ماه و با تصویب شورای عالی امنیت ملی افزایش یافت.

کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر شهر را تشریح کرد.