چهارشنبه 11 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

تمامی دستگاه‌ها، سازمان‌ها و ادارات استان تهران در روز دوشنبه 26 دی‌ماه دایر است.

مدارس استان تهران با توجه به شرایط جوی و بارش برف و همچنین تشدید برودت هوا و لغزندگی معابر؛ دوشنبه26 دی‌ماه به‌صورت غیرحضوری است.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران اشاره به اینکه برخی از افراد کارتن‌خواب تمایلی به استقرار در گرمخانه‌ها ندارند، گفت: در میادین شهر مانند راه آهن، شوش، آزادی، تجریش و... اتوبوس‌هایی مستقر کرده‌ایم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با پرداخت حقوق 33میلیون تومانی به دختر عضو شورای شهر تهران توضیح داد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ خیابان هایی که ترافیک در آنها نسبت به سایر معابر سنگین تر است را اعلام کرد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: تعبیر و تفسیر شهرداری تهران از توسعه حمل و نقل محور TOD اشتباه است.

رانندگی در هوای برفی شرایط ویژه‌ای دارد که اگر این شرایط رعایت نشود ممکن است باعث خسارت‌هایی جبران‌ناپذیر شود؛ در زمان حاضر ترافیک در اکثر خیابان‌های تهران به‌ویژه مناطق شمالی، سنگین است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای جبران عقب‌ماندگی تحصیلی دانش‌آموزان ناشی از تعطیلات مدارس، برنامه‌های جبرانی خواهیم داشت.

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند سرقت مسلحانه‌ای که دست به قتل زده بودند، خبر داد.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به بارش برف شدید در بزرگراه یادگار امام گفت: عوامل شهرداری برای برف‌روبی به این محدوده اعزام شدند.

جسد مرد جوان که بخاطر ارثیه با شمشیر و قرص برنج به قتل رسیده بود، کشف شد.

مرد جوان که همسرش را به آتش کشیده بود به اتهام قتل عمدی بازداشت شد؛ دختر 12 ساله مقتوله که شاهد جنایت بود، پدرش را به کارآگاهان جنایی لو داد!

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: علی‌رغم مشکلاتی که امسال در خصوص موضوع سوخت گاز وجود داشت، اما خوشبختانه هیچ یک از صنایع بزرگ مقیاس و نیروگاه‌های تهران مازوت مصرف نکردند.

رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به تامین اسپری‌های تنفسی از مسیر تولید و واردات، از دپوی مناسب سرم در مراکز درمانی خبر داد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از افزایش 12 درصدی ترددها نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: تا مساعد شدن هوا از سفر پرهیز کنید.

وزیر بهداشت در مراسم افتتاح بیمارستان "انصارالغدیر" بومهن گفت: 13 پروژه بیمارستانی نیمه‌تمام در استان تهران وجود دارد.